Binnenkort

Nieuws omtrend Eredivisie pool variant

Moderator: Jeroen

Megazip
Berichten: 233
Lid geworden op: do 06 mei 2010, 21:33

Re: Binnenkort

Bericht door Megazip »

Na het succes van de WK2010 pool heb ik ook belangstelling voor de Eredivisie pool, ik wacht met spanning af... :)
VOETBALPOOL: https://pietkei.nl
johnnyq

Re: Binnenkort

Bericht door johnnyq »

ook ik heb zeker belangstelling voor de eredivisie pool.... ziet er weer goed uit laat maar komen hoor toppie.
Hoop alleen als hij uitkomt dat er nog tijd is voor inschrijvingen te werven maar dat zal wel goed komen... :D

suc6
Schop
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:38
Locatie: Hudson, OH
Contacteer:

Re: Binnenkort

Bericht door Schop »

sanderb schreef: - topscorer voorspellen.
Dat lijkt wel leuk, maar dan moet je dus ook een database tabel hebben met alle spelers van alle clubs van de hele eredivisie, waaruit een deelnemer dan een topscorer moet kiezen. Tenzij je erop vertrouwd dat iedereen de juiste spelling precies intypt....
sanderb
Berichten: 54
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:18

Re: Binnenkort

Bericht door sanderb »

Is er al nieuws... :oops:
francojager
Berichten: 9
Lid geworden op: za 30 jan 2010, 01:06

Re: Binnenkort

Bericht door francojager »

Ik heb ook belangstelling... Ben benieuwd... De tijd begint te dringen....
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Binnenkort

Bericht door Jeroen »

Zal vandaag een Eredivisie pool variant uploaden....

Jeroen
RonaldB

Re: Binnenkort

Bericht door RonaldB »

wat ik heel belangrijk vind in een eredivisiepool is dat mensen zich ook na de start van het seizoen nog kunnen inschrijven. Zeker gezien de nog korte resterende tijd en het feit dat er toch een jaar lang heel veel punten te verdienen zijn, denk ik dat veel mensen gaandeweg nog mee willen doen.
hoop dat dit mogelijk is.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Binnenkort

Bericht door Jeroen »

Heb in het instellingen menu nu een optie dat je de inschrijving nog open kunt laten na de eerste wedstrijd. Dit houd dan tevens in dat de extra vragen nog kunnen gewijzigd worden..

Jeroen
sanderb
Berichten: 54
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:18

Re: Binnenkort

Bericht door sanderb »

Ziet er top uit! Hoe sta je tegen andere layouts over? Ik wil heb graag wat blauwer zodat hij in de rest van mijn website design past.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Binnenkort

Bericht door Jeroen »

sanderb schreef:Ziet er top uit! Hoe sta je tegen andere layouts over? Ik wil heb graag wat blauwer zodat hij in de rest van mijn website design past.
Je doelt zeker op de pas ter download aangeboden eredivisie pool.

Als het gaat om een aangepaste style.php met eventueel bijbehorende plaatjes dan maakt het niet zoveel uit. Zou nou niet direct de hele source ombouwen want de kans is groot dat er no wel wat updates komen (o.a. score_ronde.php).

Jeroen
Gesloten

Terug naar “Nieuws”