doorrekenen finalisten

Meld hier eventuele wensen voor een nieuwe versie... Zal kijken of ik er wat mee kan doen..

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
paheve
Berichten: 108
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 21:14

Re: doorrekenen finalisten

Bericht door paheve »

Volgens mij is dat juist de bedoeling.
Als je namelijk een slechte "voorronde" hebt heb gehad dan kan je nog punten scoren met de landen die je dan kan kiezen. Anders krijg je in de (semi)finales ook helemaal geen punten meer.

Wat gedaan kan worden om dit op te lossen is een "open vraag" idee. Dan kan je denken aan b.v. "welk land maakt de meeste doelpunten" of "Wie krijgt de meeste gele kaarten" enz enz.... Dan hou je voor iedereen de pool een beetje spannend omdat je na de voorronde ook nog punten kan scoren.

Gr,
Paheve
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: doorrekenen finalisten

Bericht door Jeroen »

Ben het met bovenstaande eens.
Misschien dat ik nog wel een paar extra vragen maak. Het moet alleen niet zo zijn dat deze te zwaar wegen.

Bovendien wil ik niet meer te veel wijzigingen doorvoeren omdat er anders te weinig testtijd over blijft en bovendien er al mensen zijn die met de poel online willen gaan.

Jeroen
whoopi
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 21:41

Re: doorrekenen finalisten

Bericht door whoopi »

Een aantal extra vragen is aardig om bijvoorbeeld te laten mee tellen, indien er een gelijke stand is ontstaan. En anders niet..... als dit uberhaupt mogelijk is natuurlijk.

Bij mijn vorige pool (Renzware) waren de extra vragen doorslaggevend en dat vond ik eigenlijk niet zo leuk :( , maar goed.

En inderdaad moeten we langszaam de pooltjes laten starten en de ideeenbus openlaten voor de wk pook 2010 :D
Plaats reactie

Terug naar “Ideeënbus”