Update forum.

Diverse

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Update forum.

Bericht door Jeroen »

Gisteren ben ik bezig geweest het forum te updaten. De bedoeling was naar de nieuwe 3.3 versie van PHPBB te gaan maar dit gaf veel problemen. Uiteindelijk wel kunnen updaten naar 3.2.9.

Ik hoop dat alles goed is gegaan. Als er iets niet klopt of werkt betreffende dit forum, laat het me dan weten..

Jeroen
Jaantje
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 16:01
Contacteer:

Re: Update forum.

Bericht door Jaantje »

goedemorgen Jeroen,

Ik had het al gemerkt, je was een geruime tijd off line :D
De update van 3.2.8. naar 3.2.9. en daarna naar 3.3.0 is een redelijk complexe en frustrerende zaak.
Bij mij is het uiteindelijk gelukt door de bestanden van een nieuwe installatie (phpbb 3.3.0) te gebruiken en deze de versie van 3.2.9. over te laten schrijven.
Van het pakket phpbb 3.3.0. heb ik de config.php, images directory, files directory en de store directory verwijderd
Op de server heb ik alle bestanden verwijderd, met uitzondering van config.php, ext drectory, images directory, files directory en de store directory.
Ik moest ook de taal op British zetten en de rest van de taalpakketten verwijderen.
Tevens heb ik alle extensions uitgeschakeld.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en wens jouw succes bij de eventuele toekomstige update.

Bovenstaande werkwijze is volgens de handleiding in bijlage, pagina 22,23,24.
proteus_documentation.pdf
(1.57 MiB) 372 keer gedownload
Grreeettttzzzzz, Jaantje.

Voor vragen over het installeren en het gebruik van de pool, kijk op wiki/doku.php
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Update forum.

Bericht door Jeroen »

Automatische update van 3.2.8 naar punt 9 ging niet. Wel met nieuwe 3.2.9 bestanden en dan alleen de database updaten. Een 3.3.0 schone installatie lukte bij Strato al niet.. Een update van 3.2.9 naar 3.3.0 dus ook niet. Lokaal op mijn pc met Xampp lukte het wel... 3.3.0 laat ik voorlopig nog maar even zitten.

Jeroen
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”