Zojuist forum aangemaakt

Nieuws betreffende de Eredivisiepool

Moderator: Jeroen

Gesloten
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Zojuist forum aangemaakt

Bericht door Jeroen »

Het forum voor de Eredivisie 2012/2013 voetbalpool is aangemaakt.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door Jeroen »

Ben nog niet helemaal klaar met deze variant. Moet de teksten nog even goed doorlopen. Heb ook besloten om stadion info weg te laten, ook in de tabellen. Vandaar dat ik de tabellen in het installatiescript niet heb aangepast. Hierdoor worden de tabellen smaller bovendien voegt het weinig toe bij de Nederlandse competitie.

Heb je ook gekeken naar het betalingsmechanisme bij met betalen / ronde..

Jeroen
Ronaldo
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 04 jan 2012, 10:30

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door Ronaldo »

Ik heb hem ook geïnstalleerd. Qua werking bijna helemaal perfect! Fantastisch werk! Wel nog een aantal vragen:

- Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat je als deelnemer alleen maar voorspellingen kan maken voor rondes wanneer je ook hebt gekozen om deel te nemen aan deze rondes?

- Is het mogelijk om bij "controleer voorspellingen" in te bouwen dat er per deelnemer bekeken kan worden of er ronden zijn die een deelnemer nog niet heeft voorspeld, maar wel heeft aangegeven mee te doen met deze ronde + misschien als optie om als admin nog te kunnen veranderen aan welke ronde hij/zij wel of niet deelneemt.

- Is het ook mogelijk om bij "betalings beheer" ook per deelnemer te kunnen zien welk prijzengeld hij heeft verdient?

- Is het ook mogelijk voor deelnemers een optie in te bouwen bij bijvoorbeeld "persoonlijke score" dat hij/zij kan zien op welke positie hij/zij is geëindigd per ronde inclusief het behaalde prijzengeld?

- Is het ook mogelijk dat de poule opgezet kan worden zonder extra vragen? Ik heb bij de betreffende extra vragen 0 punten ingevoerd, maar de extra vragen blijven in diverse overzichten terugkomen.

Ook krijg een aantal foutmeldingen bij gebruik:

- Error bij verwijderen installatie directory. Dit komt volgens mij door de aanwezigheid van de map "BU" in de installatiemap.

-Ik heb twee gebruikers aangemaakt en een aantal voorspellingen gedaan. Ook uitslagen ingevoerd. De prijzenpot pagina doet het vervolgens niet. Hij blijft heel lang laden om er vervolgens voor te zorgen dat ik mijn browser moet afsluiten. Zonder uitslagen en voorspellingen kan ik bij inloggen wel naar de prijzenpagina.

- Het saldo bij "mijn gegevens" word pas bijgewerkt wanneer ik als deelnemer weer op "voorspellen" klik.

- Bij het vooruit zetten van de servertijd krijg ik bij het invullen van de uitslagen van een aantal rondes onderstaande foutmeldingen. Waarbij opgemerkt dat ik de tijd dusdanig vooruit heb gezet dat ik de uitslagen kan invoeren tot en met ronde 6. In de onderstaand voorbeeld heb ik de uitslagen ingevoerd tot en met ronde 3. (zie hieronder).

Tijdstip laatste berkening: 19-08-2012 18:08


Bezig met berkenen van deelnemerspunten


Script timer na bereken punten: 0.032436 seconds.

Script timer herbereken puntentotaal van deelnemers: 0.038303 seconds.


18 voorspelingen berekend!
(bij gewoon berekenen worden alleen de nieuw toegevoegde of gewijzigde wedstrijden berekend!)

Script timer na berekening plaats: 0.040132 seconds.

Berekenen ronde3 Prijzengeld ronde: 0.5 Prijs winnaar: 0.5
Winnaar1
Berekenen ronde4 Prijzengeld ronde: 0.5 Prijs winnaar: 0.5
Winnaar1
Berekenen ronde5
Warning: Division by zero in /public/sites/www.pvah.nl/eredivisie/function.php on line 824
Prijzengeld ronde: 0 Prijs winnaar:
Berekenen ronde6
Warning: Division by zero in /public/sites/www.pvah.nl/eredivisie/function.php on line 824
Prijzengeld ronde: 0 Prijs winnaar:
Aantal ronden berekend 4
klinkie68
Berichten: 6
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 08:29

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door klinkie68 »

Jeroen,
wanneer verwacht je een redelijk goede downloadversie beschikbaar te hebben die geoon te updaten is bij nieuwe aanpassingen.
dan ga ik namelijk in ons bedrijf kijken of er genoeg interesse in zo'n pool is.
lijkt mij namelijk helemaal geweldig.
maar voordat iedereen account aan begint te maken, wil ik natuurlijk niet alles weer hoeven verwijderen.
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door Trinitron »

Jeroen,
Is het mogelijk omdat ik de pool aan het testen ben op mijn localhost met Wamp mails te versturen, of werkt het alleen op je eigen domijn.
Het geeft namelijk foutmeldingen als ik een nieuwe deelnemer aanmaak en de mail probeer te verzenden. Het geeft de volgende foutmelding.

Nadat je gegevens hebt verstuurd zal er een e-mail naar je e-mailadres gestuurd worden met je account gegevens en een activatie link.
Gebruik deze gegevens om je account te activeren. Helaas kun je tot die tijd kun je nog niet inloggen.
Gebruiker 'Pietje' is aangemaakt u kunt nu na activering inloggen met uw gebruikersnaam!

SMTP Error: Could not connect to SMTP host. Er is een fout opgetreden met verzenden van E-mail naar taz_man_devil@live.nl

Wat moet ik anders aanpassen?

Groetjes
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door Jeroen »

Je kunt ook gewoon de smtp server van je profider opgeven b.v. smtp.quicknet.nl.

Jeroen
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door Trinitron »

Jeroen,

Dat heb ik ook in de PHP.ini veranderd. in smtp.ziggo.nl met port: 25
schijnbaar werkt het niet, maar ik ga ervan uit dat deze pool net zo werkt als de ekpool van jou als ik hem live neerzet. Deze was feilloos.

Groet
Willy
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door Trinitron »

Een vraagje. Is het ook mogelijk om ook het prijzengeld te berekenen en uit te keren per ronde of is dit alleen mogelijk voor het eindklassement.
Bijvoorbeeld 3 deelnemers x 5.00 inleg, reservering 15% voor eindklassement, poolkosten 1 %. Dus totaal aan prijzengeld per week is 3 x 5.00-15%=2.25, poolkosten 3x5.00x1%= 0.15 dus totaal per ronde blijft over 12.60.

Groet
Willy
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door LightSeven »

Jeroen!!

Ik ben benieuwd hoe ver je bent :)

In hoopvolle afwachting!

mvg
Patrick van Steijn
bertrums
Berichten: 18
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 11:10

Re: Zojuist forum aangemaakt

Bericht door bertrums »

Jeroen, ik heb je pool geïnstalleerd en volgens mij werkt het goed.
Een opmerking tot zover: boven de mailings komt nog EK2012 Polen-Oekraine te staan.
Waar kan ik dit aanpassen?
Stefan Bertrums
Gesloten

Terug naar “Nieuws”