Wedstrijd schema, stadions en landen voor WK

Meld hier eventuele wensen voor een nieuwe versie... Zal kijken of ik er wat mee kan doen..

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
sibrand
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 20 jun 2008, 15:20

Wedstrijd schema, stadions en landen voor WK

Bericht door sibrand »

Hoi Jeroen,

Ik heb een poging gedaan om de ek poule aan te passen naar de wk. Hiervoor heb ik het volledige wedstijdschema in een sql script. heb je daar wat aan?

even als de stadiums en de landen tabel zonder land namen.

gr Sibrand
Schop
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:38
Locatie: Hudson, OH
Contacteer:

Re: Wedstrijd schema, stadions en landen voor WK

Bericht door Schop »

Hee Sibrand, ik weet niet of Jeroen geinteresseerd is, maar ik wil 't wel hebben eigenlijk...
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Wedstrijd schema, stadions en landen voor WK

Bericht door Jeroen »

sibrand schreef:Hoi Jeroen,

Ik heb een poging gedaan om de ek poule aan te passen naar de wk. Hiervoor heb ik het volledige wedstijdschema in een sql script. heb je daar wat aan?

even als de stadiums en de landen tabel zonder land namen.

gr Sibrand
Ik ben zeker geintereseerd in het schema voor de WK. Gezien alle positieve reacties ga ik zeker verder met de poel. Ben zelfs al bezig het huidige script te verbeteren. Hierbij kijk ik goed naar de wensen en opmerkingen genoemd in het forum. Een van de dingen is b.v. dat alle settings (behalve die van de database) worden opgeslagen in de database zodat deze ook via beheer gewijzigd kunnen worden. Verder nog meer opties zodat iedereen de poel kan instellen naar eigen "smaak". Ook moet het geheel wat duidelijker worden ook qua regels e.d. Ook heb ik al een backup script waarmee ook backups terug gezet kunnen worden. Het lijkt me ook wel handig als je de uitslagen kan "linken" aan een andere poel of centrale database waardoor je niet zelf steed de uitslagen hoeft op te zoeken....

Jeroen
FullForceXL
Berichten: 113
Lid geworden op: za 24 mei 2008, 23:53
Locatie: Berlicum
Contacteer:

Re: Wedstrijd schema, stadions en landen voor WK

Bericht door FullForceXL »

Klinkt goed Jeroen! :P
Who the fuck is 'General Failure' and why is he reading my harddisk?
whoopi
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 21:41

Re: Wedstrijd schema, stadions en landen voor WK

Bericht door whoopi »

dat klinkt zeker prachtig.

Laten wij de komende twee jaar gebruiken om de poule verder uit te werken en te testen :lol: :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Ideeënbus”