Websites die de Voetbalpool gebruiken

In dit forum alles over Jeroen's PHP/Mysql voetbalpool script. Als lid van het forum kunt u de laatste versie downloaden en met uw vragen en opmerkingen een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de pool.

Jeroen's PHP / MySql voetbalpool is een voetbalpool welke online ingevuld en beheerd kan worden. De bedoeling is een pool zonder allerlei toeters en bellen, reclame en met een strakke lay-out. Tips voor verbeteringen e.d. zijn welkom.

Jeroen

Moderator: Jeroen

SvenVDB
Berichten: 229
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 10:12

Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door SvenVDB »

Misschien leuk om de website van de bezoekers eens te bekijken, voor eventuele aanpassingen die je zelf ook kan doen:

mijn website: http://www.futsal-kempen.be/ek2012
monique
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 07:22

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door monique »

Je dacht misschien een leuk idee, maar je gaat veel commetaar krijgen :!:

Waar zijn de links naar forum of doneren :?

Vermeld dan in ieder geval Jeroens naam of bron vermelding, dit is al vaker gezegd door diverse mensen.
SvenVDB
Berichten: 229
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 10:12

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door SvenVDB »

Ik denk niet dat de mensen die mijn pool willen spelen, moeten doneren of zo? dus waarom zou ik dat er dan laten opstaan?

Er staat duidelijk dat de pool gratis te gebruiken is dus aub, stop met die domme commentaren te geven..


Alle respect naar Jeroen voor al het werk dat hij erin gestoken heeft.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door Jeroen »

Mijn idee van de links naar donatie pagina en dit forum is dat als mensen met de pool aan de slag gaan er aan herinnerd worden dat de pool bij voetbalpoeltje.nl vandaan komt en eventueel getriggerd worden om naar mijn donatie pagina te gaan. Voor de uiteindelijke deelnemers van de pool is dit natuurlijk niet relevant. Ik heb er dan in principe geen bezwaar tegen dat als de pool "live" gaat de links verdwijnen. Het kan namelijk voor de uiteindelijke deelnemers verwarring geven.

Wat ik wel vervelend vind is dat de links (met name de donatie pagina) en of "meta tags" worden vervangen door andere links en tags welke doen voorkomen dat de pool door iemand anders is gemaakt. Ook het aanbieden van een gemodificeerde pool wel of niet commercieel waarin de links zijn verdwenen of vervangen vind ik niet leuk.

Soms wordt er een vermelding gemaakt op de berichtenpagina dat de pool mede tot stand is gekomen door voetbalpoeltje.nl of er staat in de footer "Powered by voetbalpoeltje.nl". Dit als alternatief voor het tonen van de links is misschien wel zo fraai.

N.B. Leuk initiatief om berichtjes te plaatsen met links naar voetbalpooljes.

Jeroen
Okoth
Berichten: 210
Lid geworden op: za 30 mei 2009, 11:53

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door Okoth »

Jeroen, ik vind het een goed idee om in de footer een link te plaatsen met "Powered by voetbalpoeltje.nl". Is minder verwarrend voor de deelnemers en misschien wil een aantal deelnemers zelf over een jaar of twee ook het script gebruiken, maar wisten niet dat het bestond.
monique
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 07:22

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door monique »

SvenVDB schreef:Ik denk niet dat de mensen die mijn pool willen spelen, moeten doneren of zo? dus waarom zou ik dat er dan laten opstaan?
Er staat duidelijk dat de pool gratis te gebruiken is dus aub, stop met die domme commentaren te geven..
Alle respect naar Jeroen voor al het werk dat hij erin gestoken heeft.
Ok doneren etc had er misschien niet hoeven te staan, maar je hebt alles wat verwijst naar Jeroen of voetbalpoultje weggehaald.
Dus je loopt te pronken met andermans veren.

Als je dan werkelijk zoveel respect voor jeroen had zoals je schrijft had je ook kunnen vermelden dat deze poule mogelijk was gemaakt
door derden. Daar ging het mij eigenlijk om :? Nergens staat een link of vermelding naar voetbalpoeltje.

Misschien kwam het de eerste keer niet goed over maar iedere keer als ik een poule tegenkom waar de maker, bron of wat dan ook niet
vermeld word ik pissig.
SvenVDB
Berichten: 229
Lid geworden op: di 01 mei 2012, 10:12

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door SvenVDB »

Misschien moet je gewoon ontopic blijven, en jouw website hier posten?
Ronaldo
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 04 jan 2012, 10:30

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door Ronaldo »

Ik maak ook dankbaar gebruik van het script van Jeroen. Ik gebruik de stylesheets van lightseven. Ik heb hier en daar wel wat aangepast aan zowel het script als de stylesheet. Dit om het naar onze wensen te krijgen.

Ik heb het uitgebreid getest en ik moet zeggen dat ik het werkelijk fantastisch vind! Ik hoop dan ook dat de ontwikkeling verder gaat. Daarom aan beiden een donatie gedaan.

De poule is te vinden op http://www.pvah.nl/ek2012/
rudy
Berichten: 21
Lid geworden op: di 25 mei 2010, 16:27

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door rudy »

Ziet er goed uit Ronaldo, mijn complimenten !
rympie

Re: Websites die de Voetbalpool gebruiken

Bericht door rympie »

Ik heb de poule in gebruik op www.sjwpeco.nl/ek
Neem maar een kijkje het lijkt niet echt meer op de orginele poule.
Plaats reactie

Terug naar “EK 2012 Voetbal Pool”