Alweer 10 jaar Jeroen's PHP/Mysql Voetbalpool BB

Zoals door enkele leden opgemerkt bestaat dit forum en ook Jeroen's PHP/Mysql Voetbalpool 10 jaar. In dit topic plaats om berichtjes te plaatsen betreffende dit jubileum...

Moderators: Jeroen, Jaantje

Plaats reactie
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1418
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Alweer 10 jaar Jeroen's PHP/Mysql Voetbalpool BB

Bericht door Jeroen »

Zoals opgemerkt door enkele leden bestaat dit forum al ruim 10 jaar (Zie ook viewtopic.php?f=126&t=1651).

Een van de eerste berichten die ik terug heb kunnen vinden is : viewtopic.php?f=2&t=3. Inmiddels staat het aantal berichten op 7390 en is het ledental 1542. In de loop der jaren heb ik wel af en toe het leden bestand opgeschoond door een groot aantal langdurig niet actieve leden te verwijderen maar het forum kent nog steeds een flink aantal actieve gebruikers.

Na al die jaren vind ik het nog steeds leuk de pool te ontwikkelen en ook geschikt de maken voor de diverse kampioenschappen en competities. Alhoewel in mijn kringen de behoefte aan het organiseren van een pool lijkt af te nemen en ik zelf ook niet iedere pool variant in de praktijk gebruik is het nog steeds leuk te zien dat er altijd leden zijn die met grote belangstelling en enthousiasme het forum volgen en met de pool aan de slag gaan.

Ik weet ook dat er de laatste jaren een groot aantal websites zijn verschenen waarbij je zo een pooltje kunt aanmaken maar het blijft toch het leukst zelf een pooltje op te stellen en te beheren. Een pool zonder reclame met je eigen touch....

Op naar de volgende ... jaar!

Jeroen
doncartel
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 00:05

Re: Alweer 10 jaar Jeroen's PHP/Mysql Voetbalpool BB

Bericht door doncartel »

Zeker! Hartelijk dank!
bontekoe37
Berichten: 20
Lid geworden op: do 19 jun 2008, 12:34
Contacteer:

Re: Alweer 10 jaar Jeroen's PHP/Mysql Voetbalpool BB

Bericht door bontekoe37 »

Jeroen heel veel dank voor al het moois dat je hebt gemaakt. Op naar de volgende 10 jaar!

Ron
Plaats reactie

Terug naar “Jeroen's PHP/Mysql Voetbalpool BB 10 jaar”