voorspellen finalisten lukt niet

Installatie problemen / opmerkingen

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
frankdewildt

voorspellen finalisten lukt niet

Bericht door frankdewildt »

Hallo,

Ik ben momenteel de poule aan het testen. Heb de tijd allemaal op -8000 staan. Ik vul de uitslagen in van de voorrondes die worden allemaal keurig verwerkt. Daarna ga ik de finalisten voorspellen. Ik druk op opslaan. Daarna kan ik bij persoonlijke score dus zien welke uitslagen ik heb ingevoerd en hoeveel punten ik heb gehaald. Nu zie ik vanaf de kwartfinales wel de uitslagen staan maar niet de landen die ik gekozen heb. Er staat bij dus gewoon Winnaar groep A Tweede groep B. Ook via admin en dan naar TOP100 en dan bekijk ik die voorspellingen die ik heb ingevoerd is het precies hetzelfde verhaal dus ik zie geen landen staan die gekozen zijn.
Weet iemand hoe dit probleem kan worden opgelost. Tevens is mij vraag of iemand weet of je ook het klassement kunt weergeven bij meer dan 100 gebruikers? Hoe is dit mogelijk?
Alvast bedankt.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: voorspellen finalisten lukt niet

Bericht door Jeroen »

Bij persoonlijke scores zie je inderdaad niet de landen welke je voorspeld hebt. Hier staan de landen zoals de administrator ze in wedstrijd beheer kan invullen en wijziggen. Als de finalisten bekend zijn dan moet de administrator in wedstrijdbeheer de juiste landen voor de finalisten ingeven. Je eigen voorspelde wedstrijden kun je alleen bij je voorspellingen zien. Indien de landen bij je voorspellingen het zeflde zijn als wat je te zien krijgt bij het score overzicht, dan krijg je hier extra punten voor (na berekening van punten). Ik geef toe dat dit een beetje verwarrend is.

Ik zal proberen het een en ander te verbeteren woordoor het geheel overzichtelijker wordt.

Jeroen
Plaats reactie

Terug naar “Installatie”