Overzicht maken

Installatie problemen / opmerkingen

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
paheve
Berichten: 108
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 21:14

Overzicht maken

Bericht door paheve »

Hola mensen,

Is het mogelijk dat je ook een overzicht krijgt van de stand.
En dan bedoel ik niet het top100 overzicht maar meer een overzicht zoals de bijlage laat zien.
Dus met de stijgers en dalers van de vorig uitslag met mogelijk een groen/rood pijltje.
Volgens mij is dat gebruikers vriendelijker dan de totale lijst zonder stand die er eerder was.
Ik ben benieuwd.

Gr,

Paheve
Bijlagen
stand.JPG
stand.JPG (47.32 KiB) 9021 keer bekeken
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1429
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Overzicht maken

Bericht door Jeroen »

Hiervoor heb ik de grafiek gemaakt. Als er iemand is met een beetje php kennis iets kan verzinnen, dan hou ik mij aanbevolen. Ik heb van Niels ook al een stukje code gehad voor het laten zien van de poulestand afhankelijk van je eigen voorspelling. Dit is handig voor het invullen van de finalisten voorspelling.. Komt er waarschijnlijk in versie 1.8 wel in.

Jeroen
paheve
Berichten: 108
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 21:14

Re: Overzicht maken

Bericht door paheve »

Dat zou idd een uitkomst zijn. Dan wordt dat automatisch geregeld.
Aangezien ik ook niet een PHP goeroe ben denk ik dat je aan mij niet zo veel hebt.
Op zich denk ik toch niet dat het heel moeilijk is om bovenstaande te regelen. Als je volgens mij in de database een extra entry maakt om de "oude" stand te bewaren dan kan je deze zo met php uitlezen (ik denk dan bv aan een tabel "punten" en een tabel "puntenOUD") op het moment dat er dan op de knop wordt gedrukt om de punten te verzamelen dat dan de waarde uit tabel "punten" overgezet worden naar de tabel "puntenOUD". Maar misschien vergis ik me hier erg in..... "Always learn something new when you try it" ;-D
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1429
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Overzicht maken

Bericht door Jeroen »

Ben bezig met een overzicht. op de score pagina. Werkt bijna. Kijk maar op de testpoel : jeroen.gotdns.com/test
paheve
Berichten: 108
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 21:14

Re: Overzicht maken

Bericht door paheve »

Hola jeroen,

Ik kan niet wachten tot de nieuwe versie vrij gegeven wordt....
Dit is precies wat ik nog miste in deze pool....
kom maar op met de versie.... ;-D
Plaats reactie

Terug naar “Installatie”