Diverse vragen

Installatie problemen / opmerkingen

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
rvboogienights
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 14 mei 2008, 20:02

Diverse vragen

Bericht door rvboogienights »

Hoi iedereen,

Jeroen allereerst bedankt voor de superpoel. Ondanks dat in niet veel verstand van dit soort computerwerk heb ben ik er toch redelijk uitgekomen. Misschien dat iemand mij nog kan helpen met een paar dingen.

-Ik ben nu klaar met testen en persoonlijke aanpassingen maar hoe krijg ik het geheel nu officieel operationeel zonder de testdingen die ik geprobeerd heb, maar met de aanpassingen die ik her en der gedaan heb? Heb bv testgebruikers aangemaakt maar nu begint de id niet bij 1 maar bij bv 13! Kortom hoe kan ik blanco beginnen zonder al mijn wijzigingen kwijt te zijn?

-Hoe moeten de tijdsinstellingen in config.php nu precies staan zodat ze goed staan voor de offiële start?

-In de uitleg punt 14. staat dat de extra vragen berekend worden na de laatste wedstrijd (07-06-2008 / 18:00:00) dit klopt toch niet en hoe is dit aan te passen?

-Uitleg punt 19. Het juist voorspellen van de kampioen levert maximaal bonus punten op. Maar hoeveel? Wordt er wel mee gerekend en hoe voeg ik de punten toe bv. Het juist voorspellen van de kampioen levert maximaal 10 bonus punten op.

-In de uitleg staat niks bij extra vragen over de vraag hoeveel de topscoorder scoort, wordt hier dan ook niet mee gerekend?


Alvast bedankt voor het meedenken!

Robert
Schop
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:38
Locatie: Hudson, OH
Contacteer:

Re: Diverse vragen

Bericht door Schop »

Voor punt 19 van de uitleg moet je in uitleg.php even het regeltje aan passen naar:

Code: Selecteer alles

<li>Het juist voorspellen van de kampioen levert <?php print_r($punten_array['kampioen']) ?> bonus punten op.</li>
Schop
Berichten: 183
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:38
Locatie: Hudson, OH
Contacteer:

Re: Diverse vragen

Bericht door Schop »

Puntje 14 heb ik aangepast naar:

Code: Selecteer alles

<li>De punten van de extra vragen worden na afloop van het toernooi toegekend.</li>
Dan hief je niet ingewikkeld te doen met allerei tijden enzo...
Plaats reactie

Terug naar “Installatie”