Eredivisie 24/25 voetbalpool komt eraan

Diverse

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
Jeroen
Beheerder

Eredivisie 24/25 voetbalpool komt eraan

Bericht door Jeroen »

Voor een kleine vaste gebruikersgroep alvast weer de Eredivisie 2024/2025 pool aan het voorbereiden. Zal hem binnenkort plaatsen.

Demo: demos/ere2425/

Jeroen
Megazip

Re: Eredivisie 24/25 voetbalpool komt eraan

Bericht door Megazip »

Dank je Jeroen, bij ons ook belangstelling!

Groet,
Megazip
Megazip

Bericht door Megazip »

Ik zou graag van gebruikers van de Eredivisie pool willen weten hoe het verloop van de pool gaat.
Bijvoorbeeld als er wedstrijden worden uitgesteld of de aanvangstijd wijzigt, is dat redelijk bij te houden?

Blijft de belangstelling aanwezig van de deelnemers om te blijven meedoen?
Men kan ook per ronde meespelen, wordt daar gebruik van gemaakt?
Kan er ook zonder geld worden gespeeld?
Misschien zijn er nog meer tips om het gladjes te laten verlopen?
Kan ik wel op vakantie? :lol:

Dank!
MegaZip
Jeroen
Beheerder

Bericht door Jeroen »

De Eredivisie pool kun je inderdaad per ronde spelen. Het spel kan dan heel anders gespeeld worden dan een reguliere pool. Ik denk dat het een leuke variant is voor een pool met een kleine groep voetbalkenners/liefhebbers.

Om niet altijd iedere week mee te hoeven doen werkt de pool met een saldo. Je betaald een x bedrag per ronde waaraan je deelneemt. Als je voldoende saldo hebt ingelegd kun je tot vlak voor iedere speelronde zelf een ronde of meerdere toekomstige ronde aanzetten. Bij deelname aan een ronde wordt dit bedrag automatisch van je saldo geschreven. Je kan er voor kiezen om een maximum saldo te gebruiken dat toereikend is voor b.v. de helft van de speelronden zodat je niet ieder weekend verplicht hoeft mee te doen. Als de speelronde is begonnen kun je hem uiteraard niet meer uitzetten. Een deel van de deelnemersinleg per ronde kan doorgesluisd worden voor de totale prijzenpot. Dit is een prijzenpot voor het totaal van de 34 speelronden inclusief extra vragen.

Per ronde is er een prijzenpot die na het spelen van de laatste wedstrijd (alle uitslagen ingevuld) wordt berekend. Een een eventuele rondeprijs wordt aan je saldo toegevoegd. Als er een wedstrijd wordt uitgesteld vul je pas later de uitslag in het zou het vanzelf goed moeten gaan. Voor het invullen van de uitslagen kun je ook weer gebruik maken van de automatische update functie (zonder rode en gele kaarten).

Je kunt de pool ook zonder inleg doen maar dan mis je wel boven beschreven spelelementen. Alternatief is on de ronde inleg op een eurocent in te stellen. Dit zal eventuele deelnemers er niet van weerhouden om mee te doen.

Jeroen
Megazip

Bericht door Megazip »

Dank je Jeroen voor uitleg, helder! :!:

Hoe verkrijgt men dan extra saldo?
Bijv. als iemand een ronde wint en hoeveel saldo komt erbij?

Ik heb al een behoorlijk aantal deelnemers die mee willen doen, ik ga het zeker installeren!

Groet,
Megazip

UPDATE VRAAG
Er is dus een prijzenpot per ronde, betekent dat er per ronde uitbetaald wordt of dat het gewonnen geld alleen aan het saldo wordt toegevoegd?
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”