How to

In dit topic kun je berichtjes plaatsen omtrend de Pool Wiki: http://voetbalpoeltje.nl/wiki

Moderators: Jeroen, Jaantje

Plaats reactie
jhahilberts
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 05 mei 2021, 13:04

How to

Bericht door jhahilberts »

goedemiddag,

allereerst bedankt dat ik gebruik mag maken van jullie poulsysteem.
Hoe gaat de landenvoorspelling eigenlijk in zijn werk? Na de poulwedstrijden zijn de finalisten bekend. Kunnen de deelnemers deze dan gewoon invullen in de voorspelling? Als ik de landenvoorspelling uit zet, worden de finales volgens mij gewoon een toto-invulling. Ik wil de deelnemers zolang mogelijk betrokken houden en de spanning erin houden.

dankjewel.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: How to

Bericht door Jeroen »

jhahilberts schreef: wo 19 mei 2021, 14:22 goedemiddag,

allereerst bedankt dat ik gebruik mag maken van jullie poulsysteem.
Hoe gaat de landenvoorspelling eigenlijk in zijn werk? Na de poulwedstrijden zijn de finalisten bekend. Kunnen de deelnemers deze dan gewoon invullen in de voorspelling? Als ik de landenvoorspelling uit zet, worden de finales volgens mij gewoon een toto-invulling. Ik wil de deelnemers zolang mogelijk betrokken houden en de spanning erin houden.

dankjewel.
Zie wiki/doku.php?id=uitleg_4 voor landen voorspellingen. Landen voorspellingen doen je voor aanvang van het toernooi. Dit zorgt voor verassing/gok effect na de voorronden. De toto van de nog te spelen wedstrijden inclusief de finale wedstrijden kun je gedurende het toernooi nog aanpassen. Dit laatste is bedoeld om mensen betrokken te houden.

Jeroen
Plaats reactie

Terug naar “Wiki opmerkingen”