Hulp gevraagd

Diverse

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Hulp gevraagd

Bericht door Jeroen »

Binnenkort zal ik een nieuwe versie van de voetbalpool aanbieden. Om te voorkomen dat er niet te veel "standaard" vragen worden gesteld door leden die nog niet zo bekend zijn met de pool lijkt het mij verstandig de bestaande "Jeroen's voetbalpool handleiding.docx" eens onderhanden te nemen.

Ik weet dat er verschillende leden aangeboden hebben om hulp te bieden. Nu is dit de kans. Iemand een idee hoe dit aan te pakken? De handleiding in de manual map bevat al informatie welke meegenomen kan worden...

Jeroen
Jeroen's voetbalpool handleiding.zip
(64.02 KiB) 447 keer gedownload
Jaantje
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 16:01
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd

Bericht door Jaantje »

Beste Jeroen,

Ik wil jouw hier met al het plezier mee helpen. Misschien dat er nog leden zijn die hier aan mee willen helpen, dan kunnen we het ook gezamelijk doen.
Ik denk dat de handleiding het beste een keer helemaal opnieuw gemaakt kan worden. Er zitten nogal een aantal dingen vanuit het verleden in die nu naar alle waarschijnlijkheid niet meer up to date zijn.
Deze week zit ik nog een beetje krap in de tijd, maar de 2 weken erna heb ik alle tijd om me daarmee bezig te houden.
Grreeettttzzzzz, Jaantje.

Voor vragen over het installeren en het gebruik van de pool, kijk op wiki/doku.php
Jaantje
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 16:01
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd

Bericht door Jaantje »

Beste Jeroen,

Ik weet niet of je kunt wachten tot uiterlijk zondag ????
Ik heb de concept handleiding al aardig bijgewerkt en ben nu bezig met afbeeldingen erbij te voegen en dan nog alles tekstueel nalopen.
Ik doe hem jouw dan toekomen en kan jij bepalen of het iets geworden is :D

voorbeeld afbeeldingen:

Afbeelding
Afbeelding
Grreeettttzzzzz, Jaantje.

Voor vragen over het installeren en het gebruik van de pool, kijk op wiki/doku.php
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd

Bericht door LightSeven »

Hey Jeroen,

Ik ga er ook een blik op werpen. Echter ben ik niet heel goed in handleidingen.. Zit meer in me koppie dan dat ik het moet typen! Ga me best doen!
Jaantje
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 16:01
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd

Bericht door Jaantje »

Beste LightSeven,

Jeroen heeft inmiddels iets heel moois voor de handleiding bedacht.
Hij heeft een idee bedacht om het online te zetten, de voorbereidingen vinden inmiddels al plaats achter de schermen.
Je kunt ook even wachten tot na het weekend en zodra de nieuwe handleiding online staat, dit met jouw praktische ervaringen :D helpen te verbeteren.
Begrijp mij a.u.b. niet verkeerd, ieder idee is natuurlijk zeer welkom en ik wil jouw absoluut niet ontmoedigen om mee te werken aan een nieuwe en/of aangepaste handleiding. Ik wil alleen voorkomen dat wij dubbel werk zitten te doen ;)

Hieronder een afbeelding van Jeroen zijn idee:

Afbeelding
Grreeettttzzzzz, Jaantje.

Voor vragen over het installeren en het gebruik van de pool, kijk op wiki/doku.php
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd

Bericht door LightSeven »

Helemaal mooi!

Zo zie je maar weer! Met wat hulp van andere zie je dat Jeroen tot hele goede ideeen komt! :D

Ik wilde zojuist gaan starten met het word document een revisie te geven! Ben benieuwd!
Jaantje
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 16:01
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd

Bericht door Jaantje »

LightSeven schreef:Ben benieuwd!
a.u.b. wiki/doku.php
Grreeettttzzzzz, Jaantje.

Voor vragen over het installeren en het gebruik van de pool, kijk op wiki/doku.php
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Hulp gevraagd

Bericht door LightSeven »

Evt Nieuwe Menustructuur:

1.0 INTRODUCTIE

2.0 BESTANDEN
2.1 VERSIE (BEHEER)
2.2 INSTALLATIE
2.2.1 THUIS SERVER
2.2.2 WEB SERVER

3.0 STRUCTUUR
3.1 MENU
3.2 PROFIEL
3.3 OVERZICHT

4.0 HOE WERKT HET?

5.0 INSTELLINGEN (GEBRUIKER)

6.0 INSTELLINGEN (BEHEERDER)
6.1 STYLESHEETS
6.2 <in te vullen>
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”