Landen Kwartfinale wedstrijden

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

Jogestro

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door Jogestro »

Hallo,

Ook ik heb een probleem met de puntentelling bij de kwartfinale. De punten voor de (toto)uitslagen zijn correct verwerkt. De punten per land (wel of niet op de juiste plaats) worden niet verwerkt. De landen heb ik wel al in het wedstrijdbeheer aangepast.

Wie kan mij helpen?

Gr. Jogestro
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door LightSeven »

Heb je op berekenen gedrukt nadat je de landen in wedstrijdbeheer hebt aangepast?
Jogestro

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door Jogestro »

Ja, heb direct op berekenen geklikt. Heb nu nogmaals de landen toegekend en wederom op berekenen geklikt, maar geen resultaat.

Gr. Jogestro
justvervaart
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 03 mei 2010, 15:34

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door justvervaart »

Bij mij gaat er ook iets mis met de scores. Heb er nog geen systeem in kunnen vinden maar sommige deelnemers krijgen meer punten dan ze recht op zouden hebben. Zo heeft er iemand beide landen in de KF fout en 0-3 voorspeld voor een 0-1 uitslag maar krijgt die toch 3+3=6 punten. Hebben meer mensen dit probleem?

Hoor het graag en alvast bedankt.

www.justvervaart.nl/ek2012
ketchup
Berichten: 5
Lid geworden op: za 07 jun 2008, 20:50

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door ketchup »

Goedenavond allemaal,

Ook ik heb een probleem met de berekeningen. Sommige spelers krijgen zomaar een punt extra na de berekening.
Ik heb er inmiddels een paar keer gekeken maar zie niet waarvoor dat punt is. Heel raar.... hier kan ik wel eens last mee gaan krijgen natuurlijk.

Het moest even tot mij doordringen maar nu heb ik hem door. Dat punt extra was natuurlijk voor de spelers die Tsjechie hadden in de kwart finale maar op de verkeerde plaats. Stom stom stom en sorry dat ik me er hier tussen mengde.
Laatst gewijzigd door ketchup op za 23 jun 2012, 00:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Jogestro

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door Jogestro »

Vreemd!!!

Alleen bij mij als beheerder van de Pool worden de punten voor het juiste land/juiste plaats toegekend.
Bij de rest van de deelnemers worden deze punten niet doorbrekend.

Iemand een idee??!!

Gr. Jogestro
bert
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 25 dec 2011, 10:11

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door bert »

justvervaart schreef:Bij mij gaat er ook iets mis met de scores. Heb er nog geen systeem in kunnen vinden maar sommige deelnemers krijgen meer punten dan ze recht op zouden hebben. Zo heeft er iemand beide landen in de KF fout en 0-3 voorspeld voor een 0-1 uitslag maar krijgt die toch 3+3=6 punten. Hebben meer mensen dit probleem?

Hoor het graag en alvast bedankt.

http://www.justvervaart.nl/ek2012
Het land van de extra 3 punten komt die niet voor in een andere kwartfinale wedstrijd? Noem anders de speler zodat we kunnen kijken naar zijn score.
vdiesveld

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door vdiesveld »

Jogestro schreef:Vreemd!!!

Alleen bij mij als beheerder van de Pool worden de punten voor het juiste land/juiste plaats toegekend.
Bij de rest van de deelnemers worden deze punten niet doorbrekend.

Iemand een idee??!!

Gr. Jogestro
Ik heb hetzelfde probleem. Als iemand een oplossing heeft? Dan graag!!
henkie
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 02 jul 2012, 11:12

Re: Landen Kwartfinale wedstrijden

Bericht door henkie »

Hallo,

Met het berekenen van de punten van de landen in de kwart/halve en hele finale worden deze niet toegekend. Dit is alleen bij 1 deelnemer gebeurd... Weten iemand hier waar dat aan kan liggen?

In ieder geval alvast hartstikke bedankt!

met vriendelijke groet,

henk
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”