Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

martvl

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door martvl »

Wie wil voor ons het template aanpassen in onze huisstijl?
vincent
Berichten: 100
Lid geworden op: ma 30 apr 2012, 10:35

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door vincent »

wat lukt je niet mbt het aanpassen? oftewel: wat heb je zelf al geprobeerd?
TheSheriff
Berichten: 92
Lid geworden op: ma 30 jun 2008, 21:25

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door TheSheriff »

Okoth schreef:Officieel zal het er niet vóór 2014 van komen denk ik. Veel mensen vragen er wel naar. Als ik tijd heb, wil ik er wel een keer naar kijken, maar als het binnen het bestaande script eenvoudig aan te passen is, hadden Jeroen of LightSeven het al wel aangepast.
Deze update heb ik in de vorige versie (WK2010) wel geschreven en hier gepost forum/viewtopic.php?f=25&t=500&start=10#p2131

wellicht dat dit je helpt om het voor deze versie te maken? ;)
Okoth
Berichten: 210
Lid geworden op: za 30 mei 2009, 11:53

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door Okoth »

vincent schreef:dit inbakken is vrij complex, want je moet de uefa-regels precies opvolgen. en op een gegeven moment wordt de uitslag in de poule domweg geloot. Dit kun je dus niet automatisch laten verwerken. En laten we eerlijk zijn, zo veel werk is het niet om de landen te selecteren die tegen elkaar moeten spelen...
Door zelf de landen te selecteren weet je iig zeker dat je de juiste landen hebt die tegen elkaar spelen!
De kwartfinales automatisch laten invullen is niet zo moeilijk. De gegevens staan al in de database. Nu worden alle voorrondes en finales in 1x uit de database gelezen. Als je de kwartfinales wil laten invullen, kan je de voorrondes oproepen op de huidige manier en een aparte tabel maken waarin je de waarden (eerste en twee poule) zet.

Bij de halve finales wordt het inderdaad wat complexer. Je hebt daar ook te maken met een gelijke stand na reguliere speeltijd en winst kan door strafschoppen bepaald worden. Er is nu geen mogelijkheid om de winnaar na strafschoppen in te vullen, dus de halve finales automatisch laten invullen vergt te veel aanpassingen op dit moment. Dat lukt niet meer vóór 8-6-2012...

Maar ja, je hebt het nog steeds over 14 landen aanklikken als je het handmatig moet doen...
bertmieloo
Berichten: 76
Lid geworden op: di 22 jul 2008, 16:36

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door bertmieloo »

Is het mogelijk om het invullrn van de landen in uitslagbeheer te zetten ipv wedsrtrijdbeheer is wat makkelijker te begrijpen en men kan dan eventueel direct de landen invullen als deze bekend zijn.
beugel
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 22:18

Prijzen berekening

Bericht door beugel »

Allereerst wat een super pool en Jeroen bedankt voor al het werk wat je erin stopt, ik hoop dat iedereen hier al een donatie heeft overgemaakt.

Mijn probleem is dat de prijzen niet juist berekent worden. We hebben € 5,- inleg, de helft hiervan gaat naar een goed doel (KWF kankerbestrijding) en dus € 2,50 gaat in de prijzen pot met 5 prijzen. Prijverdeling ingesteld op: 15;12,5;10;7,5;5 is dus totaal 50%. inleg € 5,-.
Nu heb ik een 1 test user aangemaakt gemarkeerd als betaald dan staat er bij de prijzen :

Plaats 1: € 1,53 (15%)
Plaats 2: € 1,22 (12,5%)
Plaats 3: € 1,02 (10%)
Plaats 4: € 0,71 (7,5%)
Plaats 5: € 0,51 (5%) is dus € 5,- de volle 100%

Als ik bij inleg 2,5 neerzet maakt het systeem er € 2,- van, dan maar 2.5 dan maakt het systeem er € 3,- van.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

PS: Ik ben vandaag pas naar 17:00uur weer thuis voor eventuele reactie op vragen.
Ronaldo
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 04 jan 2012, 10:30

Re: Prijzen berekening

Bericht door Ronaldo »

Gewoon op 5 euro laten staan en als het toernooi begonnen is (en er geen deelnemers meer bijkomen) de poolkosten instellen op de helft van de totale inleg.
beugel schreef:Allereerst wat een super pool en Jeroen bedankt voor al het werk wat je erin stopt, ik hoop dat iedereen hier al een donatie heeft overgemaakt.

Mijn probleem is dat de prijzen niet juist berekent worden. We hebben € 5,- inleg, de helft hiervan gaat naar een goed doel (KWF kankerbestrijding) en dus € 2,50 gaat in de prijzen pot met 5 prijzen. Prijverdeling ingesteld op: 15;12,5;10;7,5;5 is dus totaal 50%. inleg € 5,-.
Nu heb ik een 1 test user aangemaakt gemarkeerd als betaald dan staat er bij de prijzen :

Plaats 1: € 1,53 (15%)
Plaats 2: € 1,22 (12,5%)
Plaats 3: € 1,02 (10%)
Plaats 4: € 0,71 (7,5%)
Plaats 5: € 0,51 (5%) is dus € 5,- de volle 100%

Als ik bij inleg 2,5 neerzet maakt het systeem er € 2,- van, dan maar 2.5 dan maakt het systeem er € 3,- van.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

PS: Ik ben vandaag pas naar 17:00uur weer thuis voor eventuele reactie op vragen.
bert
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 25 dec 2011, 10:11

Re: Prijzen berekening

Bericht door bert »

beugel schreef:Allereerst wat een super pool en Jeroen bedankt voor al het werk wat je erin stopt, ik hoop dat iedereen hier al een donatie heeft overgemaakt.

Mijn probleem is dat de prijzen niet juist berekent worden. We hebben € 5,- inleg, de helft hiervan gaat naar een goed doel (KWF kankerbestrijding) en dus € 2,50 gaat in de prijzen pot met 5 prijzen. Prijverdeling ingesteld op: 15;12,5;10;7,5;5 is dus totaal 50%. inleg € 5,-.
Nu heb ik een 1 test user aangemaakt gemarkeerd als betaald dan staat er bij de prijzen :

Plaats 1: € 1,53 (15%)
Plaats 2: € 1,22 (12,5%)
Plaats 3: € 1,02 (10%)
Plaats 4: € 0,71 (7,5%)
Plaats 5: € 0,51 (5%) is dus € 5,- de volle 100%

Als ik bij inleg 2,5 neerzet maakt het systeem er € 2,- van, dan maar 2.5 dan maakt het systeem er € 3,- van.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

PS: Ik ben vandaag pas naar 17:00uur weer thuis voor eventuele reactie op vragen.
Kijk ook eens bij deze topic: forum/viewtopic.php?f=45&t=826&p=3651&hilit=Inleg#p3651
beugel
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 22:18

Re: Prijzen berekening

Bericht door beugel »

Kijk ook eens bij deze topic: forum/viewtopic.php?f=45&t=826&p=3651&hilit=Inleg#p3651[/quote]

Bij de pool instelling werkt dit wel, maar de prijzen staat dan weer De totale prijzenpot bedraagt € 2,- ipv € 2,50 :x
bert
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 25 dec 2011, 10:11

Re: Prijzen berekening

Bericht door bert »

beugel schreef:Kijk ook eens bij deze topic: forum/viewtopic.php?f=45&t=826&p=3651&hilit=Inleg#p3651
Bij de pool instelling werkt dit wel, maar de prijzen staat dan weer De totale prijzenpot bedraagt € 2,- ipv € 2,50 :x[/quote]
Dat is vreemd. Ik heb het zelf niet getest, maar je zou wel de vraag kunnen stellen aan Swanfield d.m.v. een pb.
Gesloten

Terug naar “Nieuws”