Versie 3 zonder frames...

Installatie problemen / opmerkingen

Moderator: Jeroen

Jeroen
Beheerder
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Versie 3 zonder frames...

Bericht door Jeroen »

Ik ben momenteel bezig met het omzetten van versie 2.0 naar een versie zonder frames. Er is dan maar een pagina actief welke afhankelijk van de menu keuze de andere pagina's include. Ook ben ik de code een beetje aan het opschonen door het gebruik van wat meer functies. Is er nog belangstelling voor deze versie?

Ik ben echter geen webdesigner dus is er iemand die een mooi EK2008 poel template voor me heeft? Dit mag een enkele HTML pagina zijn (inclusief afbeeldingen en voorbeeld menu natuurlijk). Ik kan dan de poel intergreren in deze template... Er is natuur lijk wel haast geboden want we hebben nog maar een week of 2. Er zal verder niets aan de database veranderen dus overstappen naar de nieuwe versie is eenvoudig. Ik zal ook kijken of het mogelijk is om voor het inloggen eventueel coocies te gebruiken omdat sommige gebruikers problemen hebben met inloggen. Ben hier echter zelf niet zo'n voorstander van..

Graag templates uploaden dus op http://jeroen.gotdns.com/upload/ en hier een berichtje dat je hem geplaatst hebt.

Voorbeeld van huidige zonder frame's versie is te zien op de testsite: http://jeroen.gotdns.com/test/..

Ik hoop hem vandaag of morgen ter download aan te bieden, anders is het natuurlijk de moeite niet...

Graag reacties....

Jeroen
hotrod

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door hotrod »

Ik hou me aanbevolen.. top!! :lol:
banshee

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door banshee »

Ik houd me ook aanbevolen.
Laatst gewijzigd door banshee op zo 18 mei 2008, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
RuudCurvers

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door RuudCurvers »

Ook ik houdt mij aanbevolen.
Ziet er heel netjes uit.
ReesBeest
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:29

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door ReesBeest »

Jeroen is een topper, bedankt
rwa66
Berichten: 11
Lid geworden op: di 22 apr 2008, 11:07

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door rwa66 »

Zou gaaf zijn als die versie vandaag nog te downloaden valt! :D
sjaak

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door sjaak »

ik kan ook haast niet wachten... 8-)
ReesBeest
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 07 apr 2008, 11:29

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door ReesBeest »

rwa66 schreef:Zou gaaf zijn als die versie vandaag nog te downloaden valt! :D
Niet te overhaast anders krijgen we alleen maar updates en patches om problemen op te lossen :roll:
Alles op zijn tijd....
FunnyMedia

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door FunnyMedia »

Ik zou hem ook graag nog wel ontvangen als dat kan...
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Versie 3 zonder frames...

Bericht door Jeroen »

Hallo,
Er wordt niet aangegeven dat je nog niet betaald hebt, omdat die optie uit staat in config.php.
Het kan zijn dat je naar de deelnemerstand gaat. Kun je na registratie wel inloggen?
Wat bedoel je met het laatste? Misschien heb je wel al alle wedstrijden voorspeld en kun je alleen nog maar voorspellingen wijzigen...

Jeroen
Neefdave schreef:Misschien inderdaad handig om eerst te kijken of de test versie wel goed werkt.
- Ik word momenteel wanneer ik geregistreerd en geactiveerd ben niet omgeleid naar de inlogpagina.
- Tevens word er niet aangegeven dat ik nog niet betaald heb.
- Wanneer ik op de pagina voorspellen ben en dan in het midden op voorspelling maken klik word de content groter maar komt er niks bij
Plaats reactie

Terug naar “Installatie”