Eerste test EK poel online

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

Okoth
Berichten: 210
Lid geworden op: za 30 mei 2009, 11:53

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door Okoth »

En heb je de verschillende opties onder 'Verzend methode mailingen' al geprobeerd?
bezelf
Berichten: 58
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 20:17
Contacteer:

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door bezelf »

Okoth schreef:En heb je de verschillende opties onder 'Verzend methode mailingen' al geprobeerd?
Ik heb hem net aangevinkt dat men zonder dat bevestigingsmaail kan registreren en heb gelijk een deelnemer aan gemaakt maar dat doet hij ook niet moet waarschijnlijk ergens met rechten te maken hebben op de server een db op 777 zetten of zoiets.
Maar het rare is als ik een deelnemer handmatig anmaak dan is die wel aangemaakt.

Be zelf
Doe wat je zegt dan lieg je niet!
Okoth
Berichten: 210
Lid geworden op: za 30 mei 2009, 11:53

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door Okoth »

Als je een deelnemer handmatig aanmaakt, passeer je de bevestigingse-mail om deel te nemen.

Ik weet niet of je verder al gezocht hebt op dit forum naar antwoorden. Er verschijnt een hoop als je in 'zoeken' 'email' invult.

Een folder alle rechten geven (777) is vragen om moeilijkheden, maar ja, want is de kans dat ze net jouw site hacken...
bezelf
Berichten: 58
Lid geworden op: di 13 dec 2011, 20:17
Contacteer:

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door bezelf »

Okoth schreef:Als je een deelnemer handmatig aanmaakt, passeer je de bevestigingse-mail om deel te nemen.

Ik weet niet of je verder al gezocht hebt op dit forum naar antwoorden. Er verschijnt een hoop als je in 'zoeken' 'email' invult.

Een folder alle rechten geven (777) is vragen om moeilijkheden, maar ja, want is de kans dat ze net jouw site hacken...
Ik heb het gevonden ik had vergeten in de config

$eerste_admin = "admin";
$pasword_eerste_admin = "admin";
$eerste_email = "admin@admin.nl";

te verwijderen

nog bedankt voor het mee denken.

Groet

Be Zelf
Doe wat je zegt dan lieg je niet!
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door LightSeven »

Mogelijkheden om een Categorie / Subfora te maken voor downloads van Verschillende elementen zoals - de vlaggen, headers, css etc. :)

groetjes
Patrick van Steijn
robje

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door robje »

Bij het plaatsen van mijn reactie op het forum kreeg ik te zien dat het bericht eerst beoordeeld moest worden?
Dit is nou al een paar dagen geleden, is hier nog iets mee gebeurd?

[edit]
is reeds opgelost!
[/edit]
Gesloten

Terug naar “Nieuws”