eigen voorspellingen???

Installatie problemen / opmerkingen

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
paheve
Berichten: 108
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 21:14

eigen voorspellingen???

Bericht door paheve »

Hola,

Als ik mijn eigen voorspellingen wil zien dan zie ik alleen de gele en rode kaarten maar niet de stand die er is ingevuld.
Dit is alleen als ik aan de linker kant de link "voorspellingen" aanklik. Als ik echter naar de "top 100" link ga om vervolgens mijn eigen naam aan te klikken dan zie ik de uitslagen wel.

Oorzaak:
Mogelijk komt dit door dat de link "voorspellingen" verwijst naar de link "voorspellingen.php?do=weergeven"
Terwijl wanneer we de link van de top100\[naam] aanklikken deze verwijst naar: voorspeld.php?do=weergeven&x_id[nr]

Oplossing:
Kan er met de link "voorspellingen" ook een id meegegeven worden, en zo ja hoe kan dit ingesteld worden?

Ik ben benieuwd.

Gr,

Paheve
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1428
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: eigen voorspellingen???

Bericht door Jeroen »

Heb je gecontroleerd of boven in voorspellen.php het regeltje met $do = $_GET['do']; aanwezig is zoals hieronder:

<?php
session_start();
include ("db.php");
include ("authorized.php");
include ("function.php");

$do = $_GET['do'];

Er is heel kort een versie 1.7 te downloaden geweest waarin ik dit regeltje perongeluk had verwijderd.
In versie 1.7b is dit al gecorrigeerd.

Kun je wel je eigen voorspellingen wijzigen??? Zo ja, dan is dit wel vreemd omdat dan het regeltje wel aanwezig is...

Bij nader inzien kan dit het niet zijn omdat de link "voorspellen" uit het menu verwijst naar "voorspellen.php", dus zonder ?do=weergeven...
Het laten zien van de voorspellingen van de ingelogde deelnemer is de standaard actie: "if ($do == "" or $do == "weergeven") {..." op regel 24.

Het zou dus gewoon moeten werken!!! Probeer anders voorspellen.php opnieuw te instaleren.

Jeroen
paheve
Berichten: 108
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 21:14

Re: eigen voorspellingen???

Bericht door paheve »

Hoi Jeroen,

Het menu item "Voorspellen" verwijst idd allen naar "voorspellen.php" dus zonder de "do..."
paheve
Berichten: 108
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 21:14

Re: eigen voorspellingen???

Bericht door paheve »

Hola jeroen,

na versie 1.7b te hebben gedownload, en alleen het bestand voorspellen.php te hebben overschreven, werkt het wel. Zat toch ergens een verschil.
het verschil was:

$thuis = $row['punten_thuis'];
$uit = $row['punten_uit'];

Ik had (zelf aangepast) de naam "Punten_thuis" in "score_thuis"

Dan weten we dat ook weer ;-D
Plaats reactie

Terug naar “Installatie”