Pool optimalisatie berekening

Nieuws omtrent de WK 2014 Voetbalpoel

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Pool optimalisatie berekening

Bericht door Jeroen »

Op dit moment ben ik bezig met het optimaliseren van de berekening "deelnemers punten van de wedstrijd en landen voorspellingen".

Bij een pool met meer dan 50 deelnemers duurde het berekenen te lang en werd er bij standaard PHP instellingen (30sec. timeout) al snel een "execution-timeout" gegenereerd. Heb al een behoorlijke winst behaald.

Verdere optimalisatie en aanpassingen in het wedstrijdschema in de volgende update 9.2.

Ik zal er dan ook weer een mailing uit doen. Bij de vorige mailing kreeg ik een groot aantal mailfouten ivm niet bestaande adressen.

Controleer als lid van dit forum alstublieft je e-mail adres. Ben van plan om de accounts van forum leden waarvan ik een melding krijg van een niet bestaand e-mail adres te verwijderen!



Jeroen
Gast

Re: Pool optimalisatie berekening

Bericht door Gast »

Beste Jeroen,

Ik zie dat jouw pagina draait op mijn domein. Ik verzoek je vriendelijk dit onmiddelijk te beëindigen. Het betreffende domein www.vangerrevink.com is geparkeerd. Ik wil niet dat het voor deze doeleinde wordt gebruikt.
Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,
Hans van Gerrevink.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Pool optimalisatie berekening

Bericht door Jeroen »

Hans2 schreef:Beste Jeroen,

Ik zie dat jouw pagina draait op mijn domein. Ik verzoek je vriendelijk dit onmiddelijk te beëindigen. Het betreffende domein http://www.vangerrevink.com is geparkeerd. Ik wil niet dat het voor deze doeleinde wordt gebruikt.
Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Met vriendelijke groet,
Hans van Gerrevink.
??????????????????????????????

Beste hans,

Naar aanleiding van jouw bericht:

"Ik zie dat jouw pagina draait op mijn domein. Ik verzoek je vriendelijk dit onmiddelijk te beëindigen. Het betreffende domein http://www.vangerrevink.com is geparkeerd. Ik wil niet dat het voor deze doeleinde wordt gebruikt.
Alvast hartelijk dank voor je medewerking."

Het volgende:

Wat bedoel je met jouw pagina?? Je hebt een bericht geplaatst op het forum van voetbalpoeltje.nl. Van dit forum kan gratis een php voetbalpool worden gedownload. Indien het om een voetbalpooltje pagina gaat, dan kan dat iedereen zijn die de pool op een webserver heeft geinstalleerd. Verder is het vreemd dat een willekeurig iemand de DNS van een geregistreerd/geparkeerd domein kan draaien.

Indien ik op http://www.vangerrevink.com klik, zie ik overigens niets. Ik ben me van geen kwaad bewust. Misschien is er iets mis met een of andere DNS server.....

Succes,

Jeroen
petervanswaaij
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 14:46

Re: Pool optimalisatie berekening

Bericht door petervanswaaij »

Wazig :)

Of iemand (binnen de kring van Hans) heeft buiten Hans weten om de pool op dat domein geïnstalleerd.
Heb je je domein inloggegevens misschien met iemand gedeeld Hans?
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”