Weer online

Nieuws betreffende de Eredivisiepool

Moderator: Jeroen

Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Weer online

Bericht door Jeroen »

Hallo,

Daar ben ik weer. Vanwege de vakantieperiode ben ik een tijdje niet meer actief geweest op het forum en met de Eredivisie voetbalpool.
Er zijn de afgelopen tijd weinig tot geen berichten geplaatst op het forum. Ik denk dat ik niet de enige was die op vakantie was.

Ik ben benieuwd of er überhaupt leden zijn die de Eredivisiepoel variant gebruiken en wat hun ervaringen tot nu toe zijn.
Gr. Jeroen
verton
Berichten: 14
Lid geworden op: do 08 apr 2010, 15:36

Re: Weer online

Bericht door verton »

Jeroen schreef:Hallo,

Daar ben ik weer. Vanwege de vakantieperiode ben ik een tijdje niet meer actief geweest op het forum en met de Eredivisie voetbalpool.
Er zijn de afgelopen tijd weinig tot geen berichten geplaatst op het forum. Ik denk dat ik niet de enige was die op vakantie was.

Ik ben benieuwd of er überhaupt leden zijn die de Eredivisiepoel variant gebruiken en wat hun ervaringen tot nu toe zijn.
Gr. Jeroen
Wij hebben de variant in gebruik, gaat allemaal best wel goed !
Een paar dingetjes die zo klein zijn dat ik ze al weer vergeten ben !
Dus hulde ! Jammer dat veel mensen bij de start van de competitie met vakantie waren.
mvg Ton Verhoeve

wgroepmade.nl
bert
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 25 dec 2011, 10:11

Re: Weer online

Bericht door bert »

Jeroen, ik was een aantal weken geleden zeer optimistisch om de pool te gaan spelen. Ik heb daar zelf ook weer wat uurtjes ingestoken o.a. met het maken van de layout. Mede door de vakantie waren er geen van mijn kennissen, collega's en vrienden die de pool wilde spelen. Met het aankomend WK heb je meer tijd om een optimale pool te maken en waar je veel gebruikers weer blij mee maakt. Tot horens. Bert.
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Weer online

Bericht door Trinitron »

Ook al ben ik zelf niet met vakantie geweest. Ik gebruik de pool volop en het werkt nog steeds uitstekend. Knap staaltje werk jeroen en diegene die hebben meegeholpen.
Wel een waar heb ik niet zo veel deelnemers kunnen krijgen, maar ik weet het wel zeker dat dat volgend jaar zeer zekers gaat lukken. We hoeven dan toch alleen maar het wedstrijdschema aan te passen.

Groetjes
Willy
ruffy
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 02 jun 2010, 23:06

Re: Weer online

Bericht door ruffy »

ja hoor ook hier vakantie periode perikelen. Maar de pool wordt gewoon net als voorheen gebruikt hoor.
dokterskull
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 18:56

Re: Weer online

Bericht door dokterskull »

Eej Jeroen!

Wij spelen hem bij ons thuis ook!
We zijn maar met 3 man, maar dat mag de pret niet drukken!
Alles werkt tot nu toe prima!
Ik wil er alleen nog een keer de glazenbol functie weer inzetten,
en dat deze dan automatisch na de deelnemers word gestuurd via email.
zodat iedereen bijvoorbeeld elke vrijdag middag een mail krijgt met zijn voorspellingen en de voorspellingen
van de andere deelnemers.
Dit zijn tot nu toe nog maar wilde plannen waar ik nog tijd voor moet gaan vinden.
maar ook zonder deze functie werkt het prima!

ook voor de wk variant heb ik nog wel een aantal leuke ideeën die we eens zouden moeten bespreken.
Ik zal wel een keer een post maken en dan moeten we maar eens kijken wat er in de praktijk haalbaar is!

Groeten Erik!!
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Weer online

Bericht door Trinitron »

Goedenavond,

De Eredivisie is nu al een aantal weken aan de gang en ik moet zeggen het werkt op mijn site www.wk-wkpool.eu nog steeds super.
Heb maar een aantal deelnemers maar zie met de WK 2014 wel meerdere deelnemers. Maar eerst op naar de Eredivisie 2013/2014.

Groetjes
Willy
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Weer online

Bericht door Jeroen »

Trinitron schreef:Goedenavond,

De Eredivisie is nu al een aantal weken aan de gang en ik moet zeggen het werkt op mijn site http://www.wk-wkpool.eu nog steeds super.
Heb maar een aantal deelnemers maar zie met de WK 2014 wel meerdere deelnemers. Maar eerst op naar de Eredivisie 2013/2014.

Groetjes
Willy
Leuk weer eens een berichtje. Je link doet het niet hoor..
Zijn er ook lieden die het inleg systeem per ronde gebruiken?

Jeroen
dokterskull
Berichten: 61
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 18:56

Re: Weer online

Bericht door dokterskull »

bij ons doet hij het ook nog steeds prima!
alleen maken wij geen gebruik van het inleg systeem,
we spelen eigenlijk nergens om, this bij ons puur voor de fun
maar het systeem werkt prima!
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Weer online

Bericht door Trinitron »

Jeroen schreef:
Trinitron schreef:Goedenavond,

De Eredivisie is nu al een aantal weken aan de gang en ik moet zeggen het werkt op mijn site http://www.wk-wkpool.eu nog steeds super.
Heb maar een aantal deelnemers maar zie met de WK 2014 wel meerdere deelnemers. Maar eerst op naar de Eredivisie 2013/2014.

Groetjes
Willy
Leuk weer eens een berichtje. Je link doet het niet hoor..
Zijn er ook lieden die het inleg systeem per ronde gebruiken?

Jeroen
He Jeroen,

Sorry kerel het moet zijn http://www.wk-ekpool.eu. En ik gebruik inderdaad de inleg per Ronde.
Het is wel even alles in de gaten houden maar tot nu toe nog geen problemen gehad.
En het is aan het einde van de Competitie even kijken of de pool ook inderdaad het inleg geld gebruikt als prijzengeld en als saldo.
niet dat ik straks moet bijbetalen, maar dan zien we dat wel weer. Tot nu toe loopt het nog steeds perfect.

groetjes
Willy
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”