Wedstrijdschema geupdated.

Nieuws betreffende de Eredivisiepool

Moderator: Jeroen

Gesloten
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Wedstrijdschema geupdated.

Bericht door Jeroen »

Naar aanleiding van opmerkingen over het wedstrijdschema van versie 7.1. Heb ik op de testsite het speelschema aangepast. Ben op dit moment bezig met V7.2 en het zou mooi zijn dat daarin het wedstrijdschema klopt (op misschien de wedstrijdtijden van de tweede competitie helft na). Het zou mooi zijn indien je belangstelling voor de pool hebt je nog eens een kritisch naar het schema kijkt: index.php?location=wedstrijden&filter=uit.

Gezien de wat mindere belangstelling en ook de lengte van de competitie denk ik dat de ondersteuning van deze variant niet altijd maximaal zal zijn. Ook het begin van de competitie valt samen met vakanties dus laten we zorgen dat e.a. voor die tijd in orde is.

Jeroen
Ronaldo
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 04 jan 2012, 10:30

Re: Wedstrijdschema geupdated.

Bericht door Ronaldo »

Ik heb het hele schema doorgelopen en geen fouten meer kunnen ontdekken. Wel met de kanttekening dat vanaf ronde 19 de tijden nog niet bekend zijn? Tenminste op de eredivisie live site staan de tijden er nog niet bij. De datums kloppen wel allemaal.
petervanswaaij
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 14:46

Re: Wedstrijdschema geupdated.

Bericht door petervanswaaij »

Verder hou je natuurlijk altijd het risico dat wedstrijden worden verplaatst in verband ingeplande europese wedstrijden, bekerwedstrijden etc.
Dan zal er toch handmatig aanpassingen gemaakt moeten worden (of een patch, maar volgens mij blijf je dan ook aan de gang)
klinkie68
Berichten: 6
Lid geworden op: di 15 mei 2012, 08:29

Re: Wedstrijdschema geupdated.

Bericht door klinkie68 »

hoe gaat het in zijn werk met wedstrijden die verplaatst worden of afgelast vanwege weer oid en dan later gespeeld gaan worden?
gelden die nog mee voor de oorspronkelijke rondes in de pool? of geven die geen punte?
hoe gaan we daar mee om? is dit al uitgedacht?
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Wedstrijdschema geupdated.

Bericht door Jeroen »

Indien je kiest voor een prijzenpot per ronde worden de prijzen alleen berekend indien alle uitslagen van de ronde ingevuld zijn. Je kunt bij uitstel wedstrijd de aanvangs- tijd en datum veranderen maar de ronde niet. Gewoon later invullen als de uitslag bekend is dus..

Jeroen
Gesloten

Terug naar “Nieuws”