Eerste donatie is binnen...

Meld hier eventuele wensen voor een nieuwe versie... Zal kijken of ik er wat mee kan doen..

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Eerste donatie is binnen...

Bericht door Jeroen »

Hallo iedereen,

Mijn eerste donatie is binnen. Al hoe wel het niet mijn bedoeling is om met deze poel geld te verdienen is het natuurlijk wel leuk om als blijk van waardering een kleine donatie te ontvangen. Van diverse mensen heb ik al donatie toezeggingen gehad. De eerste donatie is geschonken door Gertjan. Mijn dank daarvoor.

Doneren kan op:
http://jeroen.gotdns.com/poeldonatie/doneren.html

Voor de mensen die geen paypal acount hebben, heb ik een bankrekening nummer toegevoegd.

Voor de duidelijkheid, donatie is niet verplicht, maar kan voor mij wel een aanmoediging zijn de poel beschikbaar te blijven stellen.

Maak een donatie indien:
- Je de EK / WK php voetbalpoel met plezier hebt gebruikt of gaat gebruiken..
- Je op de hoogte wilt blijven van de EK / WK php voetbalpoel..
- Je wilt dat ik de poel blijf ontwikkelen en beschikbaar blijf stellen..
- Er ook een WK2010 versie komt..

Jeroen.
hotrod

Re: Eerste donatie is binnen...

Bericht door hotrod »

Hoi Jeroen,

Ik heb een donatie toegezegt, en net gedaan.
Dank je voor je werk, en ondersteuningsforum. Ik heb daar de nodige info vandaan.

Groet van Hotrod

http://www.hotrodpage.nl/pool2008 ;)
paheve
Berichten: 108
Lid geworden op: di 26 feb 2008, 21:14

Re: Eerste donatie is binnen...

Bericht door paheve »

Hola mensen,

Goeie aktie. zelf zit ik ook te denken je het een en ander te doneren maar natuurlijk niet alleen uit eigen zak, daarom dacht ik misschien is het handig om een percentage van de pot te doneren. maar dan is weer de vraag.... hoeveel?
anderzijds is het misschien handig om een donatie bedrag in te vullen in de pool die dan gelijk in mindering wordt gebracht op het tataal prijzengeld. Nu is het zo dat wanneer er 10 mensen betaald hebben (en de inleg is 10 euri) dat er 100 euri in de pot zit. als er een optie zou zijn van "schenking" of "kosten" en je geeft hier 10 euro in dan kan dat met de totale prijzenpot worden verrekend.
Misschien een ideetje voor de volgende versie. ;-D

Gr,

Paheve
Plaats reactie

Terug naar “Ideeënbus”