Toppie !

Alle diverse berichtjes....

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
djpetit

Toppie !

Bericht door djpetit »

Jeroen,

bedankt voor deze poel. Zo gemakkelijk heb ik het dit jaar nog niet gehad. Ook vanochtend maar even de update er op gegooid en dat werkte super. Let the games begin !!


mvgr,

Jeroen
scherrenburg

Re: Toppie !

Bericht door scherrenburg »

Super!

Alleen staat bij mij de tijd nitgoed.
Die staat een uur te vroeg.
Kan ik dat simpel wijzigen?




groeten Peter
djpetit

Re: Toppie !

Bericht door djpetit »

scherrenburg schreef:Super!

Alleen staat bij mij de tijd nitgoed.
Die staat een uur te vroeg.
Kan ik dat simpel wijzigen?


groeten Peter
Pas de config.php even aan. Als volgt:

// Corrigeer de tijd van je server (kan in een ander tijdzone staan, check de tijd boven in het menu
// Deze tijd correctie kun je ook gebruiken om de poel te testen. (zet eens op -8000 en je kunt uitslagen invoeren e.d.
$TijdCorrectie = -1;
// Aantal uren dat de wedstrijd nog voorspeld kan worden voor de wedstrijd (positief!)
// Als je $TijdCorrectie op bv op -8000 hebt staan, zet deze dan ook op -8000 voor testen!
$voorspeluren_voor_aanvang = -1;
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Toppie !

Bericht door Jeroen »

Voorspeluren voor aanvang moet wel positief zijn hoor!!! In bovenstaand voorbeeld kun je dus nog 1 uur na aanvang van een wedstijd de voorspelling veranderen. Opletten dus!!!

Jeroen
djpetit

Re: Toppie !

Bericht door djpetit »

Jeroen schreef:Voorspeluren voor aanvang moet wel positief zijn hoor!!! In bovenstaand voorbeeld kun je dus nog 1 uur na aanvang van een wedstijd de voorspelling veranderen. Opletten dus!!!

Jeroen
Jeroen,

bedankt ...het was me niet opgevallen....zo is het inderdaad wel erg gemakkelijk om een goede uitslag te voorspellen !

groet,

Jeroen
estarren
Berichten: 1
Lid geworden op: di 22 apr 2008, 10:23

Re: Toppie !

Bericht door estarren »

Super top.... heb zojuist 1.8 zonder problemen kunnen updaten...
Plaats reactie

Terug naar “Gastenboek”