Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

Bat

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door Bat »

Even een vraag, waarom kan je de scores van de kwartfinale en hlave finale niet mer zien als je die hebt voorspeld? staan niet op de overzichtspagina, alleen maar de teamnaams....
bassie030

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door bassie030 »

En nog een bugje :) Als je random voorspelt krijg je bij de kwartfinales e.d. soms verkeerde landen die niet eens in die poul zitten. Zie bijlage screenshot.
Bijlagen
blaat.jpg
blaat.jpg (378.41 KiB) 13979 keer bekeken
LuckyRene

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door LuckyRene »

kriek008 schreef:Goedendag,

Sinds vandaag je mooie EK-pool geinstalleerd en openbaar
gemaakt op mijn website wat een puik werk man dat ten eerste
Daar ik nieuw ben heb ik toch een vraagje wie vult uiteindelijk de uitslagen in
of synchroniseert hij dit met een server ofzo. Want ik kan de uitslagen nergens handmatig
invoeren of ligt dat nu aan mij. Misschien zie ik wel iets over het hoofd.
Hoop dat een van de andere trouwe volgers hier misschien ook aantwoord op weet..??

M.vr.gr.

Michel
Same question here...Ik krijg het niet voor elkaar op uitslagen in te voeren als beheerder....hoe hoort het te werken?
LuckyRene

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door LuckyRene »

Om te beginnen is dit absoluut één van de betere pouls die ik tegen ben gekomen. Die excelsheets zie ik op m'n werk al genoeg:?

Als ik de spelregels doorlees moeten de gebruikers ook voor de finaleronden uitslagen kunnen opvoeren. In mijn gebruikerstesten krijg ik dit niet voor elkaar :)

"5.Bij iedere exact voorspelde uitslag tijdens de voorronden krijg je 4 punten
6.Na de voorronden geldt een bonus van 6 punten voor iedere exact voorspelde uitslag"

Kan iemand mij bevestigen dat het klopt dat na de poulewedstrijden alleen de landen opgegeven hoeven te worden en niet de uitslagen? Of vind er op basis van de servertijd een omschakeling plaats, vanaf dat tijdstip wordt het wel mogelijk?

Gr. R
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door LightSeven »

LuckyRene schreef:
kriek008 schreef:Goedendag,

Sinds vandaag je mooie EK-pool geinstalleerd en openbaar
gemaakt op mijn website wat een puik werk man dat ten eerste
Daar ik nieuw ben heb ik toch een vraagje wie vult uiteindelijk de uitslagen in
of synchroniseert hij dit met een server ofzo. Want ik kan de uitslagen nergens handmatig
invoeren of ligt dat nu aan mij. Misschien zie ik wel iets over het hoofd.
Hoop dat een van de andere trouwe volgers hier misschien ook aantwoord op weet..??

M.vr.gr.

Michel
Same question here...Ik krijg het niet voor elkaar op uitslagen in te voeren als beheerder....hoe hoort het te werken?
Met je beheerdersaccount (Standaard Admin / Admin ) kun je inloggen op je voetbalpool. Daar krijg je als Admin een extra menu aan de rechterkant.
Daar staat ook Uitslag Beheer. Hiermee kun je de scores invullen of aanpassen! Nadat een wedstrijd gespeeld is. (Deze zijn alleen zichtbaar als de tijd ook echt voorbij is gestreken.)

Wil je het testen? Zet dan de Servertijd op -500 (bijv) in pool instellingen menu.

mvg
Patrick van Steijn
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door LightSeven »

LuckyRene schreef:Om te beginnen is dit absoluut één van de betere pouls die ik tegen ben gekomen. Die excelsheets zie ik op m'n werk al genoeg:?

Als ik de spelregels doorlees moeten de gebruikers ook voor de finaleronden uitslagen kunnen opvoeren. In mijn gebruikerstesten krijg ik dit niet voor elkaar :)

"5.Bij iedere exact voorspelde uitslag tijdens de voorronden krijg je 4 punten
6.Na de voorronden geldt een bonus van 6 punten voor iedere exact voorspelde uitslag"

Kan iemand mij bevestigen dat het klopt dat na de poulewedstrijden alleen de landen opgegeven hoeven te worden en niet de uitslagen? Of vind er op basis van de servertijd een omschakeling plaats, vanaf dat tijdstip wordt het wel mogelijk?

Gr. R
Bevestigd!

Landenvoorspelling doe je voordat de eerste wedstrijd begint
Score voorspellingen doe je afhankelijk van de instelling die je hebt gegeven (0 minuten voor aanvang of ook voor de eerste wedstrijd)

Instelling is te vinden in "Pool Instellingen" -> "Voorspellen blokkeren na start toernooi" op NEE of JA (default NEE)
LuckyRene

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door LuckyRene »

LightSeven schreef:
LuckyRene schreef:Om te beginnen is dit absoluut één van de betere pouls die ik tegen ben gekomen. Die excelsheets zie ik op m'n werk al genoeg:?

Als ik de spelregels doorlees moeten de gebruikers ook voor de finaleronden uitslagen kunnen opvoeren. In mijn gebruikerstesten krijg ik dit niet voor elkaar :)

"5.Bij iedere exact voorspelde uitslag tijdens de voorronden krijg je 4 punten
6.Na de voorronden geldt een bonus van 6 punten voor iedere exact voorspelde uitslag"

Kan iemand mij bevestigen dat het klopt dat na de poulewedstrijden alleen de landen opgegeven hoeven te worden en niet de uitslagen? Of vind er op basis van de servertijd een omschakeling plaats, vanaf dat tijdstip wordt het wel mogelijk?

Gr. R
Bevestigd!

Landenvoorspelling doe je voordat de eerste wedstrijd begint
Score voorspellingen doe je afhankelijk van de instelling die je hebt gegeven (0 minuten voor aanvang of ook voor de eerste wedstrijd)

Instelling is te vinden in "Pool Instellingen" -> "Voorspellen blokkeren na start toernooi" op NEE of JA (default NEE)
Ik kan dus niet voor de finaleronden uitslagen voorspelllen. Klopt dit wel? Je zou toch verwachten dat je naast de landen ook de uitslagen zou moeten kunnen voorspellen in de finale ronden (zo staat het ook in de spelregels...)

Dat is wat Bat hieronder volgens mij ook zegt.

Of zie ik hier nu iets over het hoofd?

Gr. R
Verwijderde gebruiker 592

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door Verwijderde gebruiker 592 »

Volgens mij kan je gewoon alles vast invullen hoor. Niet onder "voorspelling wijzigen" maar onder "voorspelling MAKEN".

Toch nog even checken voor de zekerheid: klopt het dat mensen de landen die doorgaan vast moeten invullen voor aanvang van het toernooi, maar de uitslagen kunnen vlak voor de wedstrijden beginnen nog worden aangepast? Dit maakt het namelijk wel wat leuker. Je hebt grote kans dat de daadwerkelijke finalewedstrijden anders zijn dan hoe jij het voorspeld hebt.
Dus stel je hebt Rusland - Nederland als kwartfinale voorspeld. En je denkt dat dit 0-3 wordt. Later blijkt dat de finale Rusland Duitsland wordt, waarbij je denkt (hoopt) dat dit 2-0 wordt. Dan krijg je dus punten omdat je Rusland goed had, maar kan je vlak voor deze wedstrijd nog wel 2-0 invullen.

Toch :D ?

Vraag 2:
Edit: had een vraag over "Doelpunten thuisploeg dan wel uitploeg goed". Dit werd niet getoond op de spelregelspagina. Waarschijnlijk cache, want gaat nu prima!
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door LightSeven »

martin633 schreef:Volgens mij kan je gewoon alles vast invullen hoor. Niet onder "voorspelling wijzigen" maar onder "voorspelling MAKEN".

Toch nog even checken voor de zekerheid: klopt het dat mensen de landen die doorgaan vast moeten invullen voor aanvang van het toernooi, maar de uitslagen kunnen vlak voor de wedstrijden beginnen nog worden aangepast? Dit maakt het namelijk wel wat leuker. Je hebt grote kans dat de daadwerkelijke finalewedstrijden anders zijn dan hoe jij het voorspeld hebt.
Dus stel je hebt Rusland - Nederland als kwartfinale voorspeld. En je denkt dat dit 0-3 wordt. Later blijkt dat de finale Rusland Duitsland wordt, waarbij je denkt (hoopt) dat dit 2-0 wordt. Dan krijg je dus punten omdat je Rusland goed had, maar kan je vlak voor deze wedstrijd nog wel 2-0 invullen.

Toch :D ?

Vraag 2:
Edit: had een vraag over "Doelpunten thuisploeg dan wel uitploeg goed". Dit werd niet getoond op de spelregelspagina. Waarschijnlijk cache, want gaat nu prima!
Als antwoord op je eerste vraag: Ja, het klopt wat jij zegt.

mvg
Patrick van Steijn
wimdenood

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door wimdenood »

Hoi Jeroen,

Ik heb voor ons bedrijf een sub-pool functie ingebouwd.
Als je 't leuk/interessant vindt, kan ik je de code sturen!
Het is niet echt ingewikkeld.

Groeten,
Wim
Gesloten

Terug naar “Nieuws”