Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door LightSeven »

Zojuist getest en het klopt idd..

Ik zou hoogstens kunnen denken dat je zelf het aantal inschrijvingen in de gaten houdt en daar de helft van als "poolkosten" te beschouwen. Uiteraard even in de spelregels dit natuurlijk uitleggen :)

mvg
Patrick van Steijn
bert
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 25 dec 2011, 10:11

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door bert »

1e plaats 50% en de rest verdelen volgens je eigen verdeling. Extra pagina aanmaken in de poolinstelling met daarin een extra uitleg dat de 1e plaats (50%) aan een goed doel wordt geschonken. Bert.
Simon
Berichten: 85
Lid geworden op: wo 09 mei 2012, 19:45

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door Simon »

De prijzenpot bevat alleen maar het geld van de deelnemers die betaald hebben. Niet van het aantal aangemelde deelnemers. :!:
stvitusdance

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door stvitusdance »

Hallo Jeroen

Straks werk, ziet er super uit. Wij zijn gevraagd om op het laatste moment een pool in elkaar te draaien voor een klant. Er is niet veel budget maar natuurlijk ga ik zorgen dat er een deel bij jou terecht gaat komen. Ik heb echter een HEEEEEEEEEEEEEL belangrijke vraag. Hoe eenvoudig is om een functie te bouwen waarbij ik ook mijn eigen poule kan starten en vrienden hiervoor kan uitnodigen. Dit is wat de klant namelijk wil.

Hoor heel graag van je

groet
maykel
petervanswaaij
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 14:46

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door petervanswaaij »

stvitusdance schreef:Hallo Jeroen

Straks werk, ziet er super uit. Wij zijn gevraagd om op het laatste moment een pool in elkaar te draaien voor een klant. Er is niet veel budget maar natuurlijk ga ik zorgen dat er een deel bij jou terecht gaat komen. Ik heb echter een HEEEEEEEEEEEEEL belangrijke vraag. Hoe eenvoudig is om een functie te bouwen waarbij ik ook mijn eigen poule kan starten en vrienden hiervoor kan uitnodigen. Dit is wat de klant namelijk wil.

Hoor heel graag van je

groet
maykel
? Dat kan toch allemaal met deze versie van Jeroen?
Of begrijp ik misschien je vraag verkeerd?

gr
peter
stvitusdance

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door stvitusdance »

petervanswaaij schreef:
stvitusdance schreef:Hallo Jeroen

Straks werk, ziet er super uit. Wij zijn gevraagd om op het laatste moment een pool in elkaar te draaien voor een klant. Er is niet veel budget maar natuurlijk ga ik zorgen dat er een deel bij jou terecht gaat komen. Ik heb echter een HEEEEEEEEEEEEEL belangrijke vraag. Hoe eenvoudig is om een functie te bouwen waarbij ik ook mijn eigen poule kan starten en vrienden hiervoor kan uitnodigen. Dit is wat de klant namelijk wil.

Hoor heel graag van je

groet
maykel
? Dat kan toch allemaal met deze versie van Jeroen?
Of begrijp ik misschien je vraag verkeerd?

gr
peter
hallo peter,

wat mijn klant wil is het volgende.
Er is een masterpoule waarop men kan registreren. Hij wil ook de mogelijkheid bieden dat jij kunt inloggen en een eigen poule kunt starten met je eigen naam. Peterspoule bijvoorbeeld. Jij kunt vervolgens weer vrienden uitnodigen voor peterpoule om hieraan deel te nemen.

Dus na registreren kies je voor het deelnemen aan een poule, te kiezen uit een overzicht waar masterpoule, maykelspoule bijvoorbeeld al instaan of je start een nieuwe poule.

deze functie is er toch niet of ben ik nu zo'n simpele dat ik hier overheen kijk :)

groetjes
vincent
Berichten: 100
Lid geworden op: ma 30 apr 2012, 10:35

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door vincent »

Nee, ik denk dat hij bedoelt dat je subpoules kan aanmaken, en die evt achter een wachtwoord kan zetten zodat je "prive"-poules kan maken...
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door Jeroen »

Nee, het maken van sub-pools is niet mogelijk. De bedoeling van deze pool is nog steeds om op eenvoudige manier een leuke pool te kunnen organiseren en is niet bedoeld als "pool" portal.

Misschien dat ik hier in de toekomst wel naar ga kijken al lijkt het mij best wel ingrijpend..
Jeroen
beugel
Berichten: 32
Lid geworden op: vr 11 dec 2009, 22:18

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door beugel »

LightSeven schreef:Zojuist getest en het klopt idd..

Ik zou hoogstens kunnen denken dat je zelf het aantal inschrijvingen in de gaten houdt en daar de helft van als "poolkosten" te beschouwen. Uiteraard even in de spelregels dit natuurlijk uitleggen :)

mvg
Patrick van Steijn
Je hebt gelijk gelijk 8 juni weet ik hoeveel ermee doen, dan is het bedrag ook bekent.
Gast

Re: Versie 6.4 vanaf heden te downloaden

Bericht door Gast »

Aller eerst mijn coomplimenten. Mooie pool. Er komt zeker een donatie.

Een vraagje

Bij Uitslag beheer zou ik niet weten hoe ik de uitslag erin krijg.

Herman Aarts
www.vvv-venlo.nl
Gesloten

Terug naar “Nieuws”