Eerste versie na loterij 2 dec..

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

Gesloten
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door Jeroen »

Vrijdag 2 december vind de loting plaats voor de poule indeling. Hierna wil ik zo snel mogelijk een de EK2012 versie van de pool beschikbaar stellen.

Heb ondertussen toch al heel wat dingetjes (intern) veranderd.

Changelog tot nu toe:

- Pool omgezet naar EK variant (minder wedstreiden en poules)
- Een groot aantal PHP opmaak correcties. Niet direct van invloed op fuctionaliteit maar wel als error reporting niveau PHP hoger staat.
- Help tekst in settings admin pagina (indien muis boven setting omschrijving wordt gehouden)
- Berichten pagina keuze wel of niet selecteerbaar in menu als men niet is ingelogd
- Zomer / wintertijd correctie aangepast aan datum functie
- Punten voor landen voorspelling in apparte tabel + appart weergegeven bij score
- In admin menu een overzicht van deelnemers welke nog voorspellingen hebben openstaan
- Begin gemaakt met eenvoudige statistiek pagina

Wat ik nog zoek is een mooie EK2012 header (plaatje bovenaan pagina) met het formaat bovenaan deze pagina! Ik heb echter nog geen idee wat het moet worden. Misschien dat een van jullie een mooie header kan ontwerpen! Ik stel voor dat de mooiste header die aanlevert wordt opgenomen in de aangeboden download.

Graag reageren op dit bericht en dan je zelf gemaakte header plaatsen in je bericht.
Jeroen
kryptonice
Berichten: 9
Lid geworden op: di 22 jun 2010, 10:30

Re: Eerste versie na loterij 3 dec..

Bericht door kryptonice »

Nicenice :_)

Vooral de zomer/wintertijd fix stoort mij :p
Binnenkort maar snel downloaden ;D
hb75
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 09 mei 2010, 22:10

Re: Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door hb75 »

Hee Jeroen,
Als ik mijn steentje bij kan dragen dan doe ik dat graag. Zal eens stoeien met de header. je wilt hem in 512 x 50 hebben? in de wk pool was hij 1024 x 85.
Hennie
ruffy
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 02 jun 2010, 23:06

Re: Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door ruffy »

Helemaal goed gedaan jeroen. THnx voor het vele werk alvast.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door Jeroen »

hb75 schreef:Hee Jeroen,
Als ik mijn steentje bij kan dragen dan doe ik dat graag. Zal eens stoeien met de header. je wilt hem in 512 x 50 hebben? in de wk pool was hij 1024 x 85.
Hennie
1024*85 graag.

Jeroen
hb75
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 09 mei 2010, 22:10

Re: Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door hb75 »

Afbeelding

haha, echt lelijk. als ik eerdaags wat meer inspiratie heb zal ik een serieuzere poging wagen.
ruffy
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 02 jun 2010, 23:06

Re: Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door ruffy »

valt mee, niet echt lelijk hoor.
hb75
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 09 mei 2010, 22:10

Re: Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door hb75 »

we blijven hollanders dus ik wilde er oranje in stoppen maar dat valt me nu toch flink tegen.
zodra de pool als download beschikbaar is dan zal ik iets maken waarin ik de kleuren daar meer op af stem.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door Jeroen »

hb75 schreef:we blijven hollanders dus ik wilde er oranje in stoppen maar dat valt me nu toch flink tegen.
zodra de pool als download beschikbaar is dan zal ik iets maken waarin ik de kleuren daar meer op af stem.
Ben benieuwd of je nog meer inspiratie hebt, die van mij is niet veel..., zie download.

Jeroen.
hb75
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 09 mei 2010, 22:10

Re: Eerste versie na loterij 2 dec..

Bericht door hb75 »

Ik heb het bestand even binnengehaald. zal hem vanavond op mijn webserver plaatsen en er even mee gaan testen.
Mocht ik iets tegenkomen dan laat ik het je weten.
Gesloten

Terug naar “Nieuws”