Eerste test EK poel online

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Eerste test EK poel online

Bericht door Jeroen »

Vanaf heden is mijn test versie van de EK 2012 online. Aan de "buitenkant" is er niet zoveel veranderd. Zal proberen een aantal nieuwe dingen te introduceren zoals b.v. statistieken enz.

De bedoeling blijft dat het geheel eenvoudig blijft en als basis de voorgaande poolen worden gebruikt. Heb er aan gedacht om de pool te herschrijven maar gezien mijn ervaring met de ontwikkeling van de code zal dat een enorm karwei zijn. Ben bang dat er dan weer een groot aantal fouten worden geïntroduceerd welke pas aan het licht komen tijdens het toernooi. Dit is natuurlijk niet wenselijk. Mijn huidige variant blijkt het afgelopen WK redelijk betrouwbaar te zijn geweest en dat wil ik graag zo houden.

Welkom zijn tips en opmerkingen voor de nieuwe versie:

- Mooie header
- Nieuwe functionaliteit
- Gebruiksaanwijzing
- Opmerkingen
- Vereenvoudigingen
- Verduidelijkingen
- enz.

Ook zijn natuurlijk gewone berichtjes welkom.

Jeroen
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door Trinitron »

Jeroen,
Ik zal het zeer zekers gaan proberen. Ik ben wel een noob wat dat betreft, maar heb een eigen domijn en wil jou pool erop zetten.
Dus ik ga ervoor.
jootje
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 05 feb 2010, 22:21

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door jootje »

Hoi Jeroen,

Vorig jaar de WK poule op mijn website gezet, leuke reacties gehad.

Kijk nu al uit naar het EK2012! Kan ik de software voor de EK poule al ergens downloaden?

Gr,
Jolanda
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door Jeroen »

Jolanda,

Zal er over na denken.

Omdat er waarschijnlijk nogal wat wijzigingen / vernieuwingen zullen komen is het misschien nog te vroeg nu al een versie uit te brengen. Na de eerste versie zal ik ook iedere keer update scripts moeten maken. Er bestaat het gevaar dat fanatieke pool gebruikers direct de pool aanpassen en dan al vanaf dat moment kans hebben scheef te lopen met het origineel. Om dit goed te laten verlopen zal ik vanaf de eerste versie exact moeten bijhouden welke wijzigingen er in de verschillende versies zijn doorgevoerd... Om hier nu al mee te beginnen lijkt mij een beetje vroeg.

Normaal bied ik de eerste versie aan als alle deelnemende landen van het toernooi bekend zijn en daarmee dan ook het definitieve speelschema. Volgens mij is dat ergens eind november..

bedankt overigens voor de belangstelling!

Jeroen
doncartel
Berichten: 113
Lid geworden op: zo 14 feb 2010, 00:05

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door doncartel »

2 december, op mijn verjaardag, gaan ze loten!

Succes Jeroen!
haakneus
Berichten: 25
Lid geworden op: do 05 jun 2008, 20:41

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door haakneus »

ik zie 'm helemaal niet staan bij de downloads... :-(
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door Jeroen »

Hij staat er nog niet op als download! Even geduld nog, loting is net afgelopen...

Jeroen
hb75
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 09 mei 2010, 22:10

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door hb75 »

heb hem net op mijn webserver gezet. installatie verliep weer als een zonnetje.
macaroni9801
Berichten: 22
Lid geworden op: za 10 apr 2010, 16:40

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door macaroni9801 »

He Jeroen,

Heb deze versie ook even geïnstalleerd. Installatie loopt inderdaad zonder problemen. 1 dingetje ontdekt, als ik ingelogd ben zie in in het linker menu bij stadions nog de stadions van het WK in Zuid-Afrika..

Ga nog even verder testen. Maar ziet er weer als vanouds uit.

Succes

Macaroni
macaroni9801
Berichten: 22
Lid geworden op: za 10 apr 2010, 16:40

Re: Eerste test EK poel online

Bericht door macaroni9801 »

Heb even een voorspelling helemaal ingevuld. Kwam één foutje tegen. Wedstrijdnr 28 Kwartinale 4 moet zijn 1D - 2C ( staat nu 1D - 2A).

Verder verliep het prima.....kwam weer een finale Spanje - Nederland uit trouwens...toeval?

Macaroni
Gesloten

Terug naar “Nieuws”