Doneren nog steeds mogelijk

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Doneren nog steeds mogelijk

Bericht door Jeroen »

Net als bij voorgaande jaren is het nog steeds mogelijk te doneren ter ontwikkeling van de pool en het beschikbaar blijven stellen van Jeroen's PHP/Mysql voetbalpool.

Doneren kan via: poeldonatie/doneren.html.

Doneer als:
- U de Jeroen's EK / WK php voetbalpool met plezier heeft gebruikt of wil gaan gebruiken..
- U op de hoogte wilt blijven van de EK / WK php voetbalpool..
- U wilt dat ik de poel blijf ontwikkelen en beschikbaar blijf stellen..
- Er weer een EK2012 versie komt..

Voor de duidelijkheid, donatie is niet verplicht, maar kan voor mij een aanmoediging zijn de pool beschikbaar te blijven stellen.

Voor het beschikbaar stellen van de pool kosten gemoeid. Hierbij moet je denken aan domein registratie / kosten server + energie enz.
Recentelijk weer een rekening gehad voor mijn domein registratie en ik heb mijn webserver moeten vervangen vanwege ouderdom en een te hoog energie gebruik.

Bij deze wil ik de mensen of bedrijven welke bij het WK 2010 een donatie hebben verzorgt hun nog van harte bedanken voor hun gift. Helaas heb ik wel moeten constateren dat het aantal donaties in verhouding tot voorgaande jaren een minder is.

N.B. Aan een donatie kan geen verplichting mijnerzijds worden opgelegd...

Jeroen
hb75
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 09 mei 2010, 22:10

Re: Doneren nog steeds mogelijk

Bericht door hb75 »

Dag Jeroen,

wij hebben met veel plezier gebruik gemaakt van de 2010pool en gaan dat zeker ook weer doen van de 2012 versie. zodra het tijd word om hier echt mee aan de gang te gaan kun je van mij zeker weer een donatie verwachten. heel veel succes met al het werk wat je er ongetwijfeld weer in moet gaan stoppen.

we hebben er nu alweer zin in.

Hennie
boxi

Re: Doneren nog steeds mogelijk

Bericht door boxi »

Ik weet als geen ander dat liefdewerk oud papier altijd geld kost en erg tijdrovend is !
Ook al gaat het maar om een paar honderd euro per jaar het is toch geld!
Bovendien je stel hem maar mooi aan ons beschikbaar ;-D
Het steeds aanpassen en verbeteren van je php scripts kost veel tijd.
Of we nu je script gaan gebruiken van het jaar of niet ( daar beslis ik niet alleen over )
Toch kun je een leuke donatie van mij persoonlijk verwachten.
En mocht ik de pool winnen, schenk ik jouw ook nog eens de helft hiervan 8-) (deal)

Keep up the good work!
henkjan85
Berichten: 14
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 21:33

Re: Doneren nog steeds mogelijk

Bericht door henkjan85 »

boxi schreef:Ik weet als geen ander dat liefdewerk oud papier altijd geld kost en erg tijdrovend is !
Ook al gaat het maar om een paar honderd euro per jaar het is toch geld!
Bovendien je stel hem maar mooi aan ons beschikbaar ;-D
Het steeds aanpassen en verbeteren van je php scripts kost veel tijd.
Of we nu je script gaan gebruiken van het jaar of niet ( daar beslis ik niet alleen over )
Toch kun je een leuke donatie van mij persoonlijk verwachten.
En mocht ik de pool winnen, schenk ik jouw ook nog eens de helft hiervan 8-) (deal)

Keep up the good work!

Jammer dat ik op bovenstaande reactie niet kan klikken met "vind ik leuk".
Dus doe het maar op deze manier. Zo is het maar net!
hb75
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 09 mei 2010, 22:10

Re: Doneren nog steeds mogelijk

Bericht door hb75 »

was het bijna vergeten, heb net een (kleine) donatie gedaan. ik hoop dat velen hun dankbaarheid zullen gaan tonen.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”