EK 2012 voorbij...

Nieuws omtrent de ontwikkelingen van de EK 2012 voetbalpool

Moderator: Jeroen

Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

EK 2012 voorbij...

Bericht door Jeroen »

Het EK is voorbij. Ik hoop dat jullie zonder problemen hebben kunnen gebruik maken van de pool.

Ik kan niet precies inschatten hoeveel leden er precies gebruik gemaakt hebben van de pool maar dit moeten er toch een flink aantal zijn geweest.

Bedankt degene die behulpzaam waren op het forum om vragen en problemen van medegebruikers te beantwoorden en op te lossen. Met name Patrick van Steijn is wat dat betreft "topscorer" geweest.

Ik hoop jullie over twee jaar terug te zien. Wees er op tijd bij zodat je goed voorbereid met de pool kunt beginnen.

Indien je twee jaar te lang vind, er komt ook een Ere-divisie 2012/2013 variant! Zie: forum/viewtopic.php?f=27&t=902&start=30#p4718.

Voor deze variant zal ik binnenkort een apart forum opstarten.

Jeroen
ruffy
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 02 jun 2010, 23:06

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door ruffy »

bedankt, we hebben er weer van genoten.
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door Trinitron »

Heb de EK 2012 Poule ook gebruikt en tot een succes afgerond. www.wk-ekpool.eu
De poule is feilloos verlopen, waarvoor dank vanaf deze kant.
Zal me er op verheugen om de Eredivisie poule te gaan gebruiken.
rklos

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door rklos »

Hallo Jeroen,

bedankt weer voor de mooie voetbalpoel, we hebben er veel plezier van gehad.

Vooral aan het einde was het mooi om te zien hoe het klassement door elkaar geschud werd door de extra vragen.
De puntenverdeling voor het eerste doelpunt, totaal aantal doelpunten en aantal doelpunten topscorer zou naar mijn idee de volgende keer nog iets verbeterd kunnen worden door 10 punten toe te kennen voor exact goed, en daarna bijvoorbeeld 5 punten voor één er naast, 2 punten voor twee er naast, en 1 punt voor 3 er naast. Als je er meer naast zit is dat naar mijn idee geen punten meer waard, zeker bij de doelpunten van de topscorer (dat zou alleen bij exact goed punten moeten opleveren). Maar verder valt er weinig te verbeteren, dus tot over twee jaar!

Groeten,
Ron Klos
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door Jeroen »

rklos schreef:Hallo Jeroen,

bedankt weer voor de mooie voetbalpoel, we hebben er veel plezier van gehad.

Vooral aan het einde was het mooi om te zien hoe het klassement door elkaar geschud werd door de extra vragen.
De puntenverdeling voor het eerste doelpunt, totaal aantal doelpunten en aantal doelpunten topscorer zou naar mijn idee de volgende keer nog iets verbeterd kunnen worden door 10 punten toe te kennen voor exact goed, en daarna bijvoorbeeld 5 punten voor één er naast, 2 punten voor twee er naast, en 1 punt voor 3 er naast. Als je er meer naast zit is dat naar mijn idee geen punten meer waard, zeker bij de doelpunten van de topscorer (dat zou alleen bij exact goed punten moeten opleveren). Maar verder valt er weinig te verbeteren, dus tot over twee jaar!

Groeten,
Ron Klos
Misschien was het standaard ingestelde puntental van 10 per extra vraag wel te hoog in verhouding met het maximum haalbare punten voor de voorspellingen. Ik had hier ook een beetje last van bij mijn eigen pool. 4 punten per extra vraag had meer in verhouding gestaan. Denk niet dat de door jouw voorgestelde puntentelling handig is ivm complexiteit en met de uitleg er van..

Jeroen
bert
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 25 dec 2011, 10:11

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door bert »

Bedankt Jeroen voor het maken van de pool en iedereen die hebben meegeholpen met het verbeteren en het geven van advies. Ook wil ik Okoth bedanken voor de layouts en het gratis aanbieden ervan. ;)
driemaald
Berichten: 11
Lid geworden op: za 05 mei 2012, 15:12

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door driemaald »

Bedankt Jeroen,

Hebben met de familie veel plezier gehad van deze poule.
Alles is perfect verlopen top gedaan en ook dank aan alle medestanders op dit forum.

Bedankt
mwage
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 12 mei 2010, 11:42

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door mwage »

Jeroen, in één woord PERFECT.
We hebben met 47 inschrijvingen (misschien niet al te grote pool) enorm genoten van de pool. Vooral het feit dat je tot het laatste moment wijzigingen in kunt voeren viel erg in de smaak. En ook de extra vragen waren een erg leuk extraatje.
Nogmaals bedankt voor de effort die je er in gestoken hebt. En ook dank aan de rest die geholpen hebben!
We kijken nu al uit naar het WK 2014...
MartijnO
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 09:48

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door MartijnO »

Dag Jeroen,

Ik heb problemen met het verwijderen van de EK 2012 poule van mijn website. Hij blijft een iframe trojan aangeven. Weet jij hoe ik deze poule van jou er netjes vanaf krijg? :oops:
Er staat in de index.html een script of zoiets nog.

Ik hoor et wel... bedankt

website: www.wyniatannemaat.nl
sjaakhammink
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 15 jul 2013, 14:18
Contacteer:

Re: EK 2012 voorbij...

Bericht door sjaakhammink »

Komt er ook nog een pool voor het WK in Brazilie?
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”