Aankondiging versie 1.6

Download laatste versies

Moderator: Jeroen

Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Aankondiging versie 1.6

Bericht door Jeroen »

Ik heb denk ik het probleem verholpen met het admin menu. In versie 1.6 welke ik (onder voorbehoud) van het weekend beschikbaar zal stellen. Als het goed is werkt dan wel het admin menu ook al staat voor PHP register_globals op On.

In mijn script gebruikte ik variabelen welke ook in het $_sessions array werden gebruikt. Met PHP register_globals op On werd deze verminkt waardoor het vlaggetje "admin" op false kwam te staan.

Ik hoop dat door deze wijziging de pool bij meerdere mensen te gebruiken is...

Tevens wil ik een activeer systeem in bouwen (kan eventueel uitgezet worden). Hier mee krijgt de gebruiker een bevestigings mail van zijn aangemaakte acount waarna deze geactiveerd kan worden. Hierdoor weet je zeker dat het door de gebruiker ingevoerde e-mail adres klopt en ook heeft de gebruiker gelijk zijn logingegevens en het adres van de pool.

Ook is er de wens om de poel ook zonder inleg te kunnen gebruiken. Zal in het config bestand een setting maken waarmee je dit kunt uitzetten.

Ook wil ik de wachtwoorden in de database coderen. Er zal een update script komen zodat je eventueel je bestaande database kan behouden....

Indien er meer wensen of opmerkingen zijn, dan graag een reactie plaatsen in dit topic. Let op, voor problemen en adere zaken graag in een ander forum.

Jeroen
Plaats reactie

Terug naar “Download”