Eredivisie 2012-2013

Nieuws omtrend Eredivisie pool variant

Moderator: Jeroen

Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door Trinitron »

bauke schreef:Komt er een pool voor het komende voetbalseizoen??? Ben benieuwd. Nog meer liefhebbers? Dit seizoen geen pool gehouden maar 2010-2011 wel. Was echt leuk. Wekelijkse poolrondes. Hoor het graag.
Ik ga het wel proberen om deze eredivisiepoule op te zetten.
bauke
Berichten: 35
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:07

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door bauke »

Ok leuk. Ik wil het ook gaan proberen. Zou mooi zijn als Jeroen die functies erin kan bouwen voor de start van het seizoen. Vooral wanneer je een jaarklassement hebt is het handig als je tijdig iedereen kunt uitnodigen omdat je na het starten van het seizoen natuurlijk moeilijk kunt winnen als je dus later instapt :D
10 augustus is de eerste wedstrijd pas dus we hebben nog ff gelukkig.
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door LightSeven »

Ik ben ook geinteresseerd en allicht zal ik kijken of ik me hierop kan storten :)

mvg
Patrick van Steijn
bert
Berichten: 219
Lid geworden op: zo 25 dec 2011, 10:11

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door bert »

bauke schreef:
Jeroen schreef:
bauke schreef:Is het een idee om voor de eredivisie pool een vaste breedte mee te geven en deze in het midden uitlijnen? Heb voor het Ek een ontwerpje (header) gemaakt. Misschien kan ik deze aanpassen voor de Eredivisie en met jullie delen? Ik wil ook graag helpen maar heb geen verstand van PHP. :?
Firefox.png
Groeten.
Als je mij het aangepaste ontwerp stuurt, zal ik kijken of ik hem als lay-out keuze kan toevoegen..

Jeroen
Ja dat is goed. Ga ik doen!
Dit was trouwens jou pool die ik gebruikt heb voor de Eredivisie tijdens seizoen 2010-2011: http://hetpoultje.nl/eredivisie2011/
Deze had ik ook al redelijk aangepast hier en daar. Misschien kunnen we daar nog wat dingen uit halen? Kan een zip maken van alle bestanden evt.
Dit ziet er gaaf uit, hoop dat Jeroen mooie layout keuzes kan toevoegen. Ik ben zeker van de partij. Keep up the good work.
cofra
Berichten: 9
Lid geworden op: za 22 mei 2010, 12:32

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door cofra »

Jeroen,

is het mogelijk om het wedstrijd schema al aan te bieden om in de sql te plaatsen ??
De rest kan je dan toch overnemen van de vorige pool ??

gr,

Frank
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door Jeroen »

cofra schreef:Jeroen,

is het mogelijk om het wedstrijd schema al aan te bieden om in de sql te plaatsen ??
De rest kan je dan toch overnemen van de vorige pool ??

gr,

Frank
Ben op dit moment bezig met een nieuwe versie zoals je misschien weet. Ik maak geen update voor de oude. Het zou zonde van mij werk zijn als leden de oude versie gaan gebruiken. Ik zal ook geen ondersteuning meer geven voor die oude versie.

Nog even geduld graag.

Jeroen
sanderb
Berichten: 54
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:18

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door sanderb »

Ik hou me aanbevolen voor de nieuwe versie!
Trinitron
Berichten: 59
Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 03:41

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door Trinitron »

Prachtig ga zo door en er zijn genoeg leden die de Poule zullen gaan gebruiken.
Alleen jammer dat ik geen verstand heb van PHP.
De Ek Poule die ik online heb staan is tot nu toe probleemloos verlopen en voor wat de punten telling betreft is nog steeds alles OK.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Eerste versie seizoen 2011/2013

Bericht door Jeroen »

:D Hallo belangstellende.

Het EK2012 is nog niet een afgelopen maar toch alvast een eerste versie voor het komende Eredivisie voetbal 2012/2013 seizoen.

LET OP: DIT IS SLECHTS EEN VOORLOPIGE VERSIE. GEBRUIK DEZE VERSIE ALLEEN VOOR TESTDOELEINDE (GA DUS NOG NIET LIVE WANT WAARSCHIJNLIJK ZAL EEN VOLGENDE VERSIE DEZE NIET KUNNEN UPDATEN)!!!!

Deze versie is afgeleid van de EK2012 voetbalpool. Heb nog niet gekeken naar de spelregels.

Het gaat vooral om de mogelijkheid "betalen per ronde" in combinatie met betalingen, meedoen per ronde enz...

Hoop dat ik op de goede weg zit. Graag opmerkingen e.d. als reactie op dit bericht. Ik zal later een apart forum maken voor deze pool.

Inmiddels is het forum aangemaakt en is er een nieuwe versie

Jeroen
LightSeven
Berichten: 202
Lid geworden op: ma 26 apr 2010, 12:53
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door LightSeven »

Hi Jeroen

Is het niet een idee om alle pouls bij elkaar te integreren?

Zo update je dan eigenlijk maar één poule, en kan je misschien in het beheermenu aangeven welke poule je wilt gebruiken

EK, WK of Eredivisie..

Allicht een idee?
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”