Eredivisie 2012-2013

Nieuws omtrend Eredivisie pool variant

Moderator: Jeroen

bauke
Berichten: 35
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:07

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door bauke »

Jeroen schreef:
bauke schreef:Is het een idee om voor de eredivisie pool een vaste breedte mee te geven en deze in het midden uitlijnen? Heb voor het Ek een ontwerpje (header) gemaakt. Misschien kan ik deze aanpassen voor de Eredivisie en met jullie delen? Ik wil ook graag helpen maar heb geen verstand van PHP. :?
Firefox.png
Groeten.
Als je mij het aangepaste ontwerp stuurt, zal ik kijken of ik hem als lay-out keuze kan toevoegen..

Jeroen
Ja dat is goed. Ga ik doen!
Dit was trouwens jou pool die ik gebruikt heb voor de Eredivisie tijdens seizoen 2010-2011: http://hetpoultje.nl/eredivisie2011/
Deze had ik ook al redelijk aangepast hier en daar. Misschien kunnen we daar nog wat dingen uit halen? Kan een zip maken van alle bestanden evt.
bauke
Berichten: 35
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:07

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door bauke »

Komt er al bijna een installatie bestand ter download? Deze kan later natuurlijk voorzien worden van updates. Maar dan kan ik wel vast een aantal mensen uitnodigen voor de pool :D
Zou mooi zijn. Andere mensen op het forum kunnen dan evt ook toevoegingen doen aan de code en delen. Als iedereen zijn steentje bijdraagt komen we sneller tot een mooi resultaat!
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door Jeroen »

bauke schreef:Komt er al bijna een installatie bestand ter download? Deze kan later natuurlijk voorzien worden van updates. Maar dan kan ik wel vast een aantal mensen uitnodigen voor de pool :D
Zou mooi zijn. Andere mensen op het forum kunnen dan evt ook toevoegingen doen aan de code en delen. Als iedereen zijn steentje bijdraagt komen we sneller tot een mooi resultaat!
Duurt nog wel even. Ben bezig met betaal functionaliteit. In het kort wat mijn bedoeling is:
- Inleg is per ronde
- Een percentage van van deze inleg is voor de totale pot (alle ronden bij elkaar)
- Deelnemer kan een bedrag inleggen (kan ook meerdere keren een klein bedrag zij). Hierdoor krijgt hij een saldo.
- Met dit saldo kan hij zich aanmelden per ronde totdat zijn saldo op is.
- Het saldo is zijn totale inleg + eventueel prijs van een of meerdere ronden - aantal deelgenomen ronden.
De deelnemer die de meeste punten vergaard maakt kans op de totale pot. Deze kans wordt vergroot door het aantal ronde waarin hij meedoet..

Ook zal de nieuwe ere-pool gebaseerd zijn op de laatste versie van de EK pool.

Heel wat werk en heb op dit moment niet veel tijd dus nog even geduld. Hoop toch voor begin van het seizoen weer iets moois gereed te hebben.
Om in dit stadium al een versie aan te bieden lijkt mij een beetje te vroeg. Hierdoor zou ik extra veel werk hebben aan het maken van de updates..


Jeroen
petervanswaaij
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 14:46

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door petervanswaaij »

We wachten rustig af....goed bezig!
bauke
Berichten: 35
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:07

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door bauke »

Ok, duidelijke uitleg en snap het helemaal. Leuke functies die je er in wilt bouwen. Als ik je ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag. Ik maak van de week nog even een leuke header.
nl0pac

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door nl0pac »

Waar kan ik ere 6.0 vinden waar sommige het over hebben ik kan alleen ere 5.9 als hoogste versie vinden ?

Met vriendelijk groet
Peter,R <niet de Vries> :lol:
petervanswaaij
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 14:46

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door petervanswaaij »

nl0pac schreef:Waar kan ik ere 6.0 vinden waar sommige het over hebben ik kan alleen ere 5.9 als hoogste versie vinden ?

Met vriendelijk groet
Peter,R <niet de Vries> :lol:
Ben benieuwd waar je dat dan gelezen hebt, ik kan het nergens terugvinden in ieder geval. 6.0 is nog niet uit in ieder geval voor zover ik kan zien....
bauke
Berichten: 35
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:07

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door bauke »

Zie 5 reacties hierboven. Jeroen is druk bezig met een eerste downloadbare versie
petervanswaaij
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 14:46

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door petervanswaaij »

Ja oke, hij is bezig met een nieuwe versie....dat was me bekend.

Staat nergens vermeld dat het om 6.0 gaat ;)
remgro
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 06 jun 2012, 13:29

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door remgro »

Wij gaan ook meedoen! Eredivisie voorspellen is super!
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”