Eredivisie 2012-2013

Nieuws omtrend Eredivisie pool variant

Moderator: Jeroen

bauke
Berichten: 35
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:07

Eredivisie 2012-2013

Bericht door bauke »

Komt er een pool voor het komende voetbalseizoen??? Ben benieuwd. Nog meer liefhebbers? Dit seizoen geen pool gehouden maar 2010-2011 wel. Was echt leuk. Wekelijkse poolrondes. Hoor het graag.
jpmholt
Berichten: 46
Lid geworden op: do 26 nov 2009, 20:05
Locatie: Dedemsvaart

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door jpmholt »

bauke schreef:Komt er een pool voor het komende voetbalseizoen??? Ben benieuwd. Nog meer liefhebbers? Dit seizoen geen pool gehouden maar 2010-2011 wel. Was echt leuk. Wekelijkse poolrondes. Hoor het graag.
Ik sluit me hier helemaal bij aan
Bubbels79
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 20 apr 2012, 12:34

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door Bubbels79 »

Ook ik zou dat enorm leuk vinden om te organiseren :-D
bauke
Berichten: 35
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:07

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door bauke »

Is het zo dat wanneer ik alle wedstrijd data van mijn eredivisie pool van 2010-2011 aanpas naar de data voor 2012-2013 dat ik dan een goed werkende pool heb? Of moeten er veel meer meer dingen/instellingen gewijzigd worden? Ik wil alle data wel aanpassen, weet alleen niet hoe dit moet. Iemand een idee???
Chilion
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 11 jun 2012, 14:20

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door Chilion »

Jeroen,

Ik ben ook PHP programmeur, misschien intressant om de Eredivisie poule via mijn netwerk naar meer mensen aan de man te krijgen en evt. samen (door) ontwikkelen?
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door Jeroen »

De simpelste manier is natuurlijk het wedstrijdschema van de vorige eredivisie pool aan te passen voor het nieuwe seizoen. Echter de PHP code van de eredivisie pool loopt behoorlijk achter op die van het huidige EK6.4 en nog meer van de versie waarmee ik zelf werk.

Het mooiste zou zijn om vanuit de huidige EK variant een nieuwe Eredivisie variant op te zetten. Ik ben echter de afgelopen weken / maanden behoorlijk druk geweest met de EKPOOL en heb op dit moment niet veel zin. Misschien dat het nog wel weer komt maar ik kan niets beloven.

Als het gaat om het wedstrijdschema, dat kan alvast gemaakt worden. Zie forum/viewtopic.php?f=27&t=665#p3092 voor de aan te passen bestanden. Dit scheelt mij al enorm veel werk. Ook zullen er misschien wat vlaggetjes gezocht moeten worden

Jeroen
petervanswaaij
Berichten: 270
Lid geworden op: ma 27 feb 2012, 14:46

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door petervanswaaij »

Jeroen schreef:De simpelste manier is natuurlijk het wedstrijdschema van de vorige eredivisie pool aan te passen voor het nieuwe seizoen. Echter de PHP code van de eredivisie pool loopt behoorlijk achter op die van het huidige EK6.4 en nog meer van de versie waarmee ik zelf werk.

Het mooiste zou zijn om vanuit de huidige EK variant een nieuwe Eredivisie variant op te zetten. Ik ben echter de afgelopen weken / maanden behoorlijk druk geweest met de EKPOOL en heb op dit moment niet veel zin. Misschien dat het nog wel weer komt maar ik kan niets beloven.

Als het gaat om het wedstrijdschema, dat kan alvast gemaakt worden. Zie forum/viewtopic.php?f=27&t=665#p3092 voor de aan te passen bestanden. Dit scheelt mij al enorm veel werk. Ook zullen er misschien wat vlaggetjes gezocht moeten worden

Jeroen
Ik zal eens kijken wat ik kan bijdragen....
willem2006

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door willem2006 »

petervanswaaij schreef:
Jeroen schreef:De simpelste manier is natuurlijk het wedstrijdschema van de vorige eredivisie pool aan te passen voor het nieuwe seizoen. Echter de PHP code van de eredivisie pool loopt behoorlijk achter op die van het huidige EK6.4 en nog meer van de versie waarmee ik zelf werk.

Het mooiste zou zijn om vanuit de huidige EK variant een nieuwe Eredivisie variant op te zetten. Ik ben echter de afgelopen weken / maanden behoorlijk druk geweest met de EKPOOL en heb op dit moment niet veel zin. Misschien dat het nog wel weer komt maar ik kan niets beloven.

Als het gaat om het wedstrijdschema, dat kan alvast gemaakt worden. Zie forum/viewtopic.php?f=27&t=665#p3092 voor de aan te passen bestanden. Dit scheelt mij al enorm veel werk. Ook zullen er misschien wat vlaggetjes gezocht moeten worden

Jeroen
Ik zal eens kijken wat ik kan bijdragen....
'

Ik wil eerst even zeggen dat deze pool super is.
ik heb de eredivisie v60 gedownload en ben nu bezig om de wedstrijden.inc te updaten naar 2012 2013 {beste klus :D}
als ie klaar is mail ik de geupdate bestanden + vlagjes.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door Jeroen »

Ben me ondertussen aan het verdiepen hoe ik de WK2010 pool ook al weer had omgebouwd. Wellicht red ik het wel om de EK2012 pool om te zetten. Als jullie alvast het weestijdschema maken en controleren dan scheelt het mij veel werk.

Jeroen
willem2006

Re: Eredivisie 2012-2013

Bericht door willem2006 »

Ik ben er mee bezig ben nu bij ronde 14 ga er morgen mee door zodra hij klaar is mail ik hem naar je.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”