Binnenkort

Nieuws omtrend Eredivisie pool variant

Moderator: Jeroen

sanderb
Berichten: 54
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:18

Re: Binnenkort

Bericht door sanderb »

Ja vanwege jouw updates wil ik inderdaad niet aan de source komen. Alleen is mijn kunde om een blauwe layout te maken niet voldoende. Maar graag zou ik een dergelijk design wel willen. Verder dus niets qua functionaliteit veranderingen. Daar ben ik vrij simpel in en ik vind dat je opties toereikend genoeg zijn. Ik onderstreep je mening dat er dus niet andere versies qua werking moeten komen. Maar wellicht wel net als bij phpbb een template voor layouts. Ik weet niet of dat haalbaar is? Zodat het voor een dummy als ik makkelijk wordt zo'n ander design erop te zetten.
Robbi-Ho

Re: Binnenkort

Bericht door Robbi-Ho »

Ben ermee aan de slag gegaan. Ziet er weer goed uit.
Maar ik dacht dat in den beginne de vraag was om een Eredivisie-TOTO. Is dat gemakkelijk te realiseren?
Megazip
Berichten: 233
Lid geworden op: do 06 mei 2010, 21:33

Re: Binnenkort

Bericht door Megazip »

Praktische vraag:

Hoe om te gaan met wedstrijden die uitgesteld of afgelastworden?

Sommige wedstrijden worden op inhaaldagen gespeeld of tussentijds ingelast.

Met de WK Pool stonden de wedstrijden vast, bij de Erdivisie Pool moet de aanpassingen van het wedstrijd programma dus heel goed in de gaten houden.

Graag commentaar.

Thx!
MegaZip
VOETBALPOOL: https://pietkei.nl
Robbi-Ho

Re: Binnenkort

Bericht door Robbi-Ho »

Volgens mij is het eenvoudig op te lossen door de nieuwe speeldatum/tijd via Wedstrijdbeheer aan te passen. Zou het even moeten testen om het zeker te weten.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Binnenkort

Bericht door Jeroen »

Robbi-Ho schreef:Ben ermee aan de slag gegaan. Ziet er weer goed uit.
Maar ik dacht dat in den beginne de vraag was om een Eredivisie-TOTO. Is dat gemakkelijk te realiseren?
Dan moet je de puntentelling bij poolinstellingen aanpassen. Alleen punten geven voor de toto...

Jeroen
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: Binnenkort

Bericht door Jeroen »

Megazip schreef:Praktische vraag:

Hoe om te gaan met wedstrijden die uitgesteld of afgelastworden?

Sommige wedstrijden worden op inhaaldagen gespeeld of tussentijds ingelast.

Met de WK Pool stonden de wedstrijden vast, bij de Erdivisie Pool moet de aanpassingen van het wedstrijd programma dus heel goed in de gaten houden.

Graag commentaar.

Thx!
MegaZip
Je zou de datum en tijd van de wedstrijd en van de voorspelgrens kunnen aanpassen in wedstrijdbeheer. Je kan ook de wedstrijduitslag gewoon later invullen. Op dit moment kun je nog niet de ronde van een wedstrijd aanpassen. Zal ik er nog wel inmaken.

Jeroen
sanderb
Berichten: 54
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:18

Re: Binnenkort

Bericht door sanderb »

Ik ben aan het testen maar loop nog tegen wat problemen aan. Anderen die al getest hebben? Zie bij een collega dat hij niet de fout krijgt in score_ronde. Ik heb MySQL 4.1.12 bij mijn webhost.

Wat ik nog heb:

- score wordt niet berekend per gebruikers
- competitiestand werkt zich niet bij
- foutmelding in score/ronde

Als mensen dit testen is het handig even in het andere topic wat ik er voor gemaakt heb resultaten te posten.
sanderb
Berichten: 54
Lid geworden op: di 15 jun 2010, 19:18

Re: Binnenkort

Bericht door sanderb »

Ik wil graag gaan starten met uitnodigingen sturen ivm de aankomende competitiestart. Is dit verstandig ivm eventuele bugjes en gedoe met de spelers als er iets niet lekker werkt? :)

Ik zie alleen dat die ronde score nog niet lekker werkt en de competitiestand. Verder werkt alles en ook de deelnemerstand.
bauke
Berichten: 35
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 16:07

Re: Binnenkort

Bericht door bauke »

Ik wil mijn wk pool nog wel even bewaren maar in een andere map bv .nl/wk2010. Daarna wil ik de nieuwe eredivisie pool in de root zetten. Als ik met een ftp programma alles verplaats naar de map 'wk2010', wat moet ik dan doen met de database zodat de website blijft werken? Oftewel hoe moet ik de wk pool verhuizen naar een andere map? Weet iemand dit?
ruffy
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 02 jun 2010, 23:06

Re: Binnenkort

Bericht door ruffy »

ik zou dan voor de eredivisie een sub dir aanmaken of in een andere dir zetten www.jouwsite.org/eredivisie dan blijft je wk2010 gewoon staan waar hij nu ook staat. Alleen even de db gegevens aanpassen.
Gesloten

Terug naar “Nieuws”