finalisen invullen na sluitingsdatum

Installatie problemen / opmerkingen

Moderator: Jeroen

Plaats reactie
haakneus
Berichten: 25
Lid geworden op: do 05 jun 2008, 20:41

finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door haakneus »

hallo,

ik heb er één die vergeten is de finalisten in te vullen. Is er een manier om dit tijdelijk toch toe te staan, ook al is het tournooi al gestart?

graag tips, ideeen of een oplossing.

groet!
itsme
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 18 apr 2008, 09:52

Re: finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door itsme »

Hallo, ook ik wil dit uitvoeren voor een enkeling die het vergeten is of digibeet :roll:
puur om gezeik te voorkomen...

het gaat om de finalisten/extra vragen...

is hier een mogelijkheid toe in de database?
sjaak

Re: finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door sjaak »

Ja, die mogelijkheid zou ik ook graag willen...
Ik heb een paar boze collega's die zich vrijdag niet konden aanmelden door het bugje hier http://jeroen.gotdns.com/poelbb/viewtop ... t=171#p601.
Nu willen ze alsnog meedoen...

Uiteraard kan dit door de servertijd even terug te zetten met de tijdcorrectie in config.php, maar dan kan iedereen gaan zitten editen.
Een mogelijkheid dat een admin de voorspellingen kan toevoegen zou mooi zijn. Direkt in de DB editen is in dit geval best ingewikkeld.
banshee

Re: finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door banshee »

zet gewoon de tijd in gonfig.php even op positief 100 uur
aan passen en dan weer terug zetten op -1
itsme
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 18 apr 2008, 09:52

Re: finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door itsme »

Klopt dit kan, maar dan zit je met het probleem dat je de poel voor iedereen openzet en iedereen de kans geeft zaken te wijzigen... ook gespeelde wedstrijden. (of je moet het diep in de nacht doen...)

Ik heb het al gedaan in de database door de wedstrijd id's van de kwf(100/101/102/103) de hf (105/106) en de finale (120) toe te voegen met de betreffende score bij de gebruiker (persoonlijke id) zijn voorspellingen....

is wel een heel gekut voor een leek...
sjaak

Re: finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door sjaak »

sjaak schreef:Direkt in de DB editen is in dit geval best ingewikkeld.
itsme schreef: is wel een heel gekut voor een leek...
Zo zou je het ook kunnen zeggen :lol:
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door Jeroen »

Je zou de speel datum en tijd van de eerste wedstrijd tijdelijk een maand later kunnen zetten. Deze datum bepaald het begin van het tournooi en daarmee de drempel voor het voorspellen van de finalisten en het wijzigen van de extra vragen.

De voorspelling van de eerste wedstrijd zelf wordt door de voorspelgrens bepaald en kan dus niet meer gewijzigd worden.

Alleen de voorspelling van het eerste doelpunt van het tournooi is een probleem. Deze is al gevallen (70e minuut) en kan dan wel gewijzigd worden.

Je kan eventueel het aantal punten voordeze vraag uitzetten...

Succes,

Jeroen
arene

Re: finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door arene »

hele domme vraag waarschijnlijk maar waar vind ik die aanvangstijd van de eerste wedstrijd?
Je zou de speel datum en tijd van de eerste wedstrijd tijdelijk een maand later kunnen zetten. Deze datum bepaald het begin van het tournooi en daarmee de drempel voor het voorspellen van de finalisten en het wijzigen van de extra vragen.
ALvast bedankt.
Jeroen
Beheerder
Berichten: 1420
Lid geworden op: di 29 jan 2008, 07:56

Re: finalisen invullen na sluitingsdatum

Bericht door Jeroen »

In wedstrijdbeheer
Plaats reactie

Terug naar “Installatie”